دبیرکل جدید انجمن ملی لیزینگ منصوب شد

اعضاء هیات مدیره انجمن ملی لیزینگ طی جلسه ای به اتفاق آرا اصغر زارع نژاد را به عنوان دبیرکل جدید این انجمن انتخاب کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از انجمن ملی لیزینگ، رییس هیات مدیره انجمن ملی لیزینگ ایران اعلام کرد: نودمین جلسه هیات مدیره انجمن ملی لیزینگ ایران در تاریخ  ۱۴۰۰/۴/۱۵  تشکیل گردید و در این جلسه ضمن موافقت با استعفای جناب اقای محمد هادی موقعی، اعضای هیات مدیره به اتفاق آرا جناب آقای اصغر زارع نژاد را بعنوان دبیر کل انجمن انتخاب نمود.

مهندس معلمیان ضمن آرزوی موفقیت برای جناب زارع نژاد افزود: وظیفه خود میدانم از طرف تمامی اعضا هیات مدیره از زحمات دلسوزانه و مدبرانه جناب اقای موقعی تشکر وافر نمایم.

اصغر زارع نژاد در حال حاضر عضو هيات مديره شركت ليزينگ ايران و مديرعاملي شركت هاي ليزينگ ايران و سپهر پارس را در كارنامه خود دارد.

محمد هادی موقعی دبیر کل سابق انجمن نیز با ابراز خرسندی از انتخاب شایسته آقای زارع نژاد بیان کرد: تشکل‌های اقتصادی از نهاد‌های مردمی تلقی شده و دبیر کل به نیابت از هیأت مدیره انجمن وظیفه اجرای مصوبات هیئت مدیره را بر عهده داشته و هم اکنون این وظیفه به عهده جناب زارع نژاد می باشد.

وی برای هیأت مدیره‌،  اعضای انجمن و آقای زارع نژاد آرزوی موفقیت داشته و ابراز امیدواری کرد که انجمن ملی لیزینگ ایران بتواند برنامه‌های راهبردی جهت افزایش ضریب نفوذ اقتصادی صنعت لیزینگ در کشور را اجرایی نماید.

در ادامه اصغر زارع نژاد نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان انجمن از زحمات و تلاش های انجام شده از ابتدای فعالیت انجمن تاکنون و دستاورد های آن برای صنعت لیزینگ  تشکر و قدر دانی نمود و ابراز امیدواری کرد که انجمن بتواند با حمایت اعضا و هیأت مدیره محترم مسیر خود را با موفقیت در توسعه و تعالی صنعت لیزینگ ادامه دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  −    =  46