بورس بازار مهمی است که باید نگاه بلندمدت به آن داشته باشیم

روحانی:

رئیس جمهور با اشاره به افتتاح طرح های بسیار مهم صنعتی و معدنی در هفتاد و نهمین هفته از افتتاح طرح های ملی کشور، گفت: افتتاح ۴۰ هزار میلیارد تومان طرح در یک روز و در یک استان نشانگر توانمندی ملت، برنامه ریزی دولت و کارآمدی دولت و ملت است که در سخت ترین شرایط جنگ اقتصادی مهمترین پروژه ها را به ثمر رسانده اند.

به گزارش بانکداری الکترونیک، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنج شنبه در هفتاد و نهمین پویش تدبیر و امید برای جهش تولید و در آیین افتتاح طرح های ملی صنعتی و معدنی در استان کرمان، افزود: افتتاح منظم هر هفته طرح ها و پروژه های ملی کشور از ابتدای سال ۹۹ تاکنون، پیام روشن و مفهوم بسیار مهمی برای دوستان و دشمنان ما دارد.

روحانی افزود: پیام این افتتاح ها این است که ملت ایران با استعداد بالای خود، استفاده از ظرفیت ها، بهره مندی از بانک ها، سرمایه گذاران و شرکت های سرمایه گذاری و استفاده درست و بهینه از امکانات کشور قادر است در شرایط سخت جنگ اقتصادی تولید و جهش تولید را پیش براند و شاهد افتتاح طرح های مهم و بزرگ ملی در کشور باشیم.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به طرح های افتتاح شده در زمینه صنایع فولاد در کشور، گفت: با تکمیل شدن زنجیره فولاد در کشور امروز از خام فروشی این محصول به طور کامل فاصله گرفته ایم.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش، بیان کرد: تلاش این دولت توسعه و تعمیق بورس بوده است. بورس بازار بسیار مهمی است که باید نگاه بلند مدت به آن داشته باشیم.

منبع: ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2