معرفی فارغ التحصیلان اولین دوره آکادمی شرکت خدمات انفورماتیک

گروه استعدادیابی و استخدام شرکت خدمات انفورماتیک اقدام به استعدادیابی و انتخاب نخبگان دانشگاهی از طریق سایت آزمون استخدامی بخش خصوصی نموده و اولین دوره آکادمی شرکت خدمات انفورماتیک را با همکاری گروه آموزش و توسعه راه اندازی نمود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک، گروه استعدادیابی و استخدام شرکت خدمات انفورماتیک در راستای مسئولیت سازمانی و اجتماعی خود با هدف جذب و توسعه نیروهای شایسته و متخصص، اقدام به استعدادیابی و انتخاب نخبگان دانشگاهی از طریق سایت آزمون استخدامی بخش خصوصی نموده و اولین دوره آکادمی شرکت خدمات انفورماتیک را با همکاری گروه آموزش و توسعه راه اندازی نمود.

دانش پذیران پس از غربالگری اولیه در دو گروه تخصصی به گروه آموزش و توسعه معرفی و پس از تدوین دوره های کاربردی مورد نیاز و با همکاری معاونتهای نرم افزار1 و نرم افزار 2، تحت آموزش قرار گرفتند.

در همین رابطه، روز شنبه 19 تیرماه جاری با حضور مدیر عامل محترم، در فضایی صمیمی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ضمن توضیحاتی در این زمینه از دانش پذیران و اساتید و کادر آموزش تجلیل و قدردانی به عمل آمد. انشاءالله با راه اندازی دوره های آتی، شاهد کشف و پرورش تعداد بیشتری از نخبگان بانکی باشیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  1  =