رشد ۳۰۰درصدی سود خالص بانک کارآفرین در سال۹۹

بررسی اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی دوازده ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک کارآفرین نشان می دهد در بخش صورت سود و زیان جامع – تلفیقی این بانک، سود خالص در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ با رشد ۳۰۰.۸ درصدی نسبت به رقم حسابرسی شده در زمان تجدید ارائه شده پایان سال ۹۸، به رقم ۱۴,۴۷۲,۸۲۱ میلیون ریال رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بررسی اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی دوازده ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسی شده) بانک کار آفرین نشان می دهد در بخش صورت سود و زیان جامع – تلفیقی این بانک، سود خالص در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ با رشد ۳۰۰.۸ درصدی نسبت به رقم حسابرسی شده در زمان تجدید ارائه شده پایان سال ۹۸، به رقم ۱۴,۴۷۲,۸۲۱ میلیون ریال رسیده است.

همچنین در بخش دارایی های بانک کار آفرین، مشاهده می شود که دارایی های ثابت مشهود این بانک در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسی شده) ۱۸,۳۶۳,۹۴۱ میلیون ریال تعیین شده که نسبت به میزان تجدید ارائه شده در تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۰۱، بیش از ۲۰۷ درصد رشد داشته است.

در بخش دیگری از دارایی های بانک کار آفرین نیز، موجودی نقد این بانک است که در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسی شده) به رقم ۱۹,۲۷۹,۸۲۲ میلیون ریال رسیده است.

در مجموع، جمع دارایی‌های بانک کار آفرین در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به رقم ۴۲۶,۰۷۰,۷۰۳ میلیون ریال رسیده که نسبت به زمان تجدید ارائه شده ۱۳۹۸/۰۱/۰۱، بیش از ۱۴۰ درصد بیشتر شده است. همچنین جمع بدهی‌ها و حقوق مالکانه این بانک در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به رقم ۴۲۶,۰۷۰,۷۰۳ رسیده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +    =  15