بیمه سامان خسارت زلزله «سی سخت» را پرداخت کرد

مدیر بیمه های آتش سوزی شرکت بیمه سامان از پرداخت بیش از 43 میلیارد ریال خسارت بابت زلزله سال گذشته «سی سخت» شهرستان یاسوج در استان کهگیلویه و بویر احمد خبر داد.

به گزارش بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، فریبا نقی پور با بیان این که پس از وقوع زلزله در آخرین روزهای بهمن ماه سال گذشته در منطقه «سی سخت»، هتلی که با سرمایه 81 میلیارد و 600 میلیون ریال تحت پوشش بیمه آتش سوزی شرکت بیمه سامان بود با خساراتی مواجه شد، افزود: پس از بازدید تیم کارشناسی از محل حادثه و ارزیابی های دقیق، مبلغ خسارت وارده به این مکان بیش از 40 میلیارد برآورد و بلافاصله پس از تکمیل پرونده، این خسارت به صورت کامل با رضایت بیمه گذار در وجه ایشان پرداخت گردید.

وی با اشاره به این که دو فقره خسارت دیگر مربوط به اداره پست نیز پرداخت شده است،‌ اظهار کرد: بر این اساس مجموع خسارت های پرداختی زلزله «سی سخت» به بیش از 43 میلیارد و 443 میلیون ریال رسیده است.

مدیر بیمه های آتش سوزی شرکت بیمه سامان با تاکید بر این که این شرکت خود را به جبران خسارت مشتریان در حداقل زمان ممکن و پاسخگویی به اعتماد آنها متعهد می داند،‌افزود: بیمه سامان سعی دارد با حمایت تمام عیار از مشتریان خود نسبت به ایجاد آرامش در خانواده ها و بازگردانی بخش های تولیدی و اقتصادی خسارت دیده به چرخه فعالیت مجدد در اسرع وقت ، اقدام نماید.

شرکت بیمه سامان با داشتن شبکه فروش گسترده در سراسرکشور، آماده عرضه انواع خدمات بیمه های آتش سوزی در رشته های مسکونی ، غیرصنعتی ، صنعتی و انبارها می باشد ، از این رو هموطنان می‌توانند برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر به وب‌سایت بیمه سامان به نشانی www.si24.ir مراجعه و نسبت به خریداری بیمه نامه ها بصورت آنلاین اقدام و یا با شماره 8943-021 تماس حاصل فرمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  10