پرداخت اقساط تسهیلات بانک ملی با «نشان بانک» ایوا

مشتریان بانک ملی ایران با ورود به سرویس “نشان‌بانک” اپلیکیشن ایوا و انتخاب خدمت “پرداخت اقساط تسهیلات” می‌توانند به‌صورت آنلاین اقساط خود را پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، خدمت پرداخت اقساط تسهیلات نشان بانک، این امکان را برای کاربران اپلیکیشن ایوا فراهم کرده تا مشخصات مربوط به تسهیلات خود شامل نوع تسهیلات، شماره تسهیلات، مبلغ هر قسط و مبلغ کل وام خود را در این سرویس مشاهده و پرداخت کنند.

برپایه این گزارش، کاربران با استفاده از این خدمت می‌توانند با انتخاب منوی پرداخت اقساط تسهیلات، قسط‌های خود را تا سقف 20 میلیون ریال پرداخت کنند.

گفتنی است، ایوا یک اپلیکیشن پرداخت است که از طریق آن می‌توان به خدمات متنوعی مانند خرید شارژ و بسته‌های اینترنت تلفن همراه، انجام کارت به کارت، استعلام و پرداخت قبوض، استعلام و پرداخت جریمه‌های خودرو، خرید بیمه‌نامه‌ و بسیاری از خدمات متنوع دیگر همیشه دسترسی داشت.

"نشان‌بانک" سرویس متمایز اپلیکیشن ایوا است که به تعبیری شعبه دیجیتال بانک ملی ایران محسوب می‌شود و کاربران ایوا بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک می‌توانند از خدمات پرشمار آن بهره‌مند شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  3  =