صدور مجوز اصولی پارک علم و فناوری نیرو

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو گفت: مجوز اصولی پارک علم و فناوری نیرو توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد.

به گزارش بانکداری الکترونیک از وزارت نیرو، «محمدصالح اولیا» افزود: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به درخواست وزیر نیرو و پس از ارائه مطالعات و سوابق فعالیت‌های مرتبط در وزارت نیرو، مصوبه شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی مبنی بر صدور مجوز اصولی پارک علم و فناوری نیرو را اعلام کرد.

وی ادامه‌داد: در این مصوبه بر ماموریت و کارکرد پارک در سطح ملی و در نظر گرفتن آن به مثابه نهادی مستقل و تاثیرگذار در اکوسیستم نوآوری و فناوری حوزه نیرو تاکید شده است.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو خاطرنشان‌کرد: در سند زیست‌بوم نوآوری نیرو که در مراسم هفته پژوهش سال ۱۳۹۹ توسط وزیر نیرو رونمایی شد، پارک علم و فناوری نیرو به عنوان یکی از عناصر کلیدی و پروژه‌های پیشران در نظر گرفته شد و انتظار می‌رود با تکمیل این عناصر و تقویت تعاملات بین آنها، شاهد ارتقای فعالیت‌های زیست‌بوم نوآوری نیرو برای رشد صنعت آب و برق در کشور باشیم.

بیست و یکم فروردین ماه امسال معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو به تلاش برای ایجاد پارک علم و فناوری در صنعت آب و برق اشاره و خاطرنشان‌کرد: اکنون به دنبال اخذ مجوز ایجاد این پارک از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستیم و امید است به‌زودی این مجوز نیز اخذ شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5