ورود پاک‌کننده‌های نانویی به شرکت‌های لوازم خانگی

یکی از شرکت‌های فناور با تولید مواد پاک‌کننده نانویی برای تمیزکاری LCD ها قرار است پاک کننده‌های محصولات یکی از شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی داخلی را تامین کند.

به گزارش بانکداری الکترونیک، محلول پاک‌کننده سطوح استیل، اسپری پاک‌کننده صفحات نمایش LED و LCD، محلول پاک‌کننده چندمنظوره و اسپری پاک‌کننده شیشه از جمله شوینده‌های مبتنی بر فناوری‌ نانو هستند که یکی از شرکت‌های فعال در زمینه نانو تولید و به بازار عرضه می‌کند.

بهتاش هدایتی، مدیر بازرگانی این شرکت فناوری با اشاره به همکاری با یکی از شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی گفت: تا سال گذشته نمایندگی‌های این شرکت تولید کننده لوازم خانگی اقدام به خرید محلول‌های پاک‌کننده LCD نانویی از ما می‌کردند که امسال قراردادی با این شرکت برای تامین یک میلیون بطری پاک‌ کننده صفحات نمایش LED و LCD امضا کردیم که تاکنون تقریبا نیمی از این محصولات پاک‌کننده را به این شرکت تحویل دادیم.

وی با تاکید بر اینکه این همکاری محدود به پاک‌کننده‌ها نمی‌شود، خاطر نشان کرد: در حال حاضر روی تولید و فروش محلول‌های چندمنظوره که برای تمیز کردن کولرهای گازی و همچنین یخچال‌های این شرکت مورد استفاده قرار گیرد، تمرکز کرده‌ایم؛ چرا که این شرکت تولید کننده لوازم خانگی به‌دنبال بهبود کیفیت مواد تمیز کننده محصولات خود است، از این رو به سوی استفاده از فناوری‌ نانو حرکت کرده است.

هدایتی افزود: علاوه بر این شرکت، با یکی دیگر از شرکت‌ها نیز وارد همکاری مشترک شدیم تا سالانه ۲۵۰ هزار بطری پاک‌کننده صفحات نمایش LED و LCD در اختیار آن شرکت قرار دهیم.

مدیربازرگانی این شرکت فناور از افزایش ۹۰ درصدی ظرفیت تولیدی این شرکت نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: با راه‌اندازی خط تولیدات جدید ظرفیت ما افزایش قابل توجهی داشته و از سوی دیگر یک تیم بازاریابی قوی نیز به جمع ما پیوسته است که قراردادهای فروش با فروشگاه‌های بزرگ امضا کرده‌ایم و در حال حاضر محصولات ما در این فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.»

به نقل از ستاد نانو، به گفته وی بعد از محلول‌های پاک‌کننده LCD و LED، بیشترین فروش مربوط به مایع ظرفشویی نانویی این شرکت است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2