جی‌پی مورگان و ولز فارگو صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین ارائه می‌دهند

بانک سرمایه‌گذاری جهانی جی‌پی مورگان و سازمان ولز فارگو با همکاری گروه سرمایه‌گذاری دیجیتال نیویورک (NYDIG) در حال راه‌اندازی صندوق بیت کوین هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از Bitcoin.com، با تایید کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا، دو شرکت بزرگ جی‌پی مورگان و ولز فارگو صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین ارائه می‌دهند.

بانک سرمایه‌گذاری جهانی جی‌پی مورگان و سازمان ولز فارگو با همکاری گروه سرمایه‌گذاری دیجیتال نیویورک (NYDIG) در حال راه‌اندازی صندوق بیت کوین هستند. NYDIG ارائه‌دهنده خدمات مالی و فناوری بیت کوین، زیر مجموعه شرکت استون ریج (Stone Ridge) است.

با توجه به این پرونده، جی‌پی مورگان نسبت به ارجاع مشتریان به ناشر یعنی NYDIG Private Bitcoin Fund LP، کارمزد و خدمات خاص دریافت خواهد کرد.

جی‌پی مورگان علاوه بر این صندوق، پنج صندوق رمز ارز دیگر به کاربران ارائه می‌کند. چهار صندوق مربوط شرکت سرمایه‌گذاری گری اسکیل (Grayscale) است که شامل صندوق‌های بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و اتریوم کلاسیک می‌شوند. پنجمین آنها نیز صندوق بیت کوین اُسپری (Osprey) است.

با این وجود جیمی دیمون (Jamie Dimon) مدیرعامل جی‌پی مورگان همچنان موضع ضد بیت کوین خود را حفظ کرده است و به مردم توصیه می‌کند از رمز ارزها دوری کنند.
صندوق بیت کوین ولز فارگو

در قرارداد دیگری که NYDIG بسته است آمده است که مشاوران و سیستم تسویه حساب ولز فارگو نسبت به ارجاع مشتریان به ناشر یعنی FS NYDIG Bitcoin Fund I, LP، کارمزد و خدمات خاص دریافت خواهند کرد.

اوایل ماه جاری سخنگوی ولز فارگو تایید کرد که شرکت به کاربران مدیریت سرمایه خود رمزارزها را پیشنهاد داده است. با این حال در گزارش‌های جی‌پی مورگان و ولز فارگو آمده است که هیچ‌کدام هنوز فروشی نداشته‌اند.

 

 

منبع: mihanblockchain

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  8  =