جایزه بایننس برای احراز هویت

صرافی بایننس ۲۹ مرداد ماه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد احراز هویت و ارسال مدارک شناسایی برای تمام کاربران این صرافی اجباری خواهد شد. این صرافی برای تشویق کاربران به احراز هویت در سطح متوسط یک برنامه تشویقی در نظر گرفته است.

به گزارش بانکداری الکترونیک و بر اساس اطلاعیه بایننس کاربرانی که از تاریخ ۲۷ مرداد الی ۲۵ شهریور مدارک شناسایی خود را برای احراز هویت سطح متوسط (Intermediate) ارسال کنند، ووچر ۵۰۰ BUSD برای سپرده‌گذاری ۷ روزه در سرویس Binance Savings دریافت می‌کنند.

در این برنامه تشویقی کاربران تا ۳ روز پس از آنکه مراحل احراز هویت خود را به پایان برسانند می‌توانند ووچر ۵۰۰ BUSD را از قسمت Reward Center دریافت نمایند. مهلت بازخرید این ووچر تنها ۳ روز خواهد بود و با استفاده از آن تنها می‌توان در سرویس Savings بایننس، سود سپرده‌گذاری محصولات ۷ روزه را دریافت کرد.

شایان ذکر است ووچر ۵۰۰ BUSD بایننس قابل برداشت و معامله نیست و از آن تنها می‌توان در سرویس‌های ۷ روزه سپرده‌گذاری Savings بایننس استفاده کرد. پس از آن سود سپرده‌گذاری به کاربر تعلق خواهد گرفت و این ووچر بی اعتبار خواهد شد.

احراز هویت بایننس اجباری شد؛ پایان تلخ بایننس برای ایرانیان
احراز هویت در بایننس در ۳ بخش دسته‌بندی شده است. سطح پایه (Basic) سطح متوسط (Intermediate) و سطح پیشرفته (Advanced). از این پس سطح پایه تنها برای بررسی سرویس‌های بایننس کاربرد دارد و ممکن است بعد از ۲۷ مهرماه و پایان مهلت احراز هویت، این سطح کاربری حذف شود. سطح متوسط به ارائه مدارک شناسایی مانند تصویر پاسپورت و یا گواهینامه رانندگی و همچنین احراز هویت تصویری نیاز دارد و ممکن است تایید آن تا ۱۰ روز زمان ببرد. شایان ذکر است احراز هویت بایننس با پاسپورت ایرانی امکان‌پذیر نیست. سطح پیشرفته به ارائه مدارک بیشتر و اثبات آدرس محل سکونت نیاز دارد.

احراز هویت در صرافی بایننس برای کاربران ایرانی مقدور نیست. تا قبل از اجباری شدن احراز هویت، کاربران ایرانی با استفاده از روش‌های جایگزین مانند تغییر آی‌پی با استفاده از وی‌پی‌ان از سرویس‌های بایننس استفاده می‌کردند. حال ارائه مدارک شناسایی برای ادامه فعالیت الزامی شده است و کاربران ایرانی تنها می‌توانند دارایی‌های خود را از این صرافی خارج کنند.

احراز هویت جدید صرافی بایننس؛ کاربران ایرانی با محدودیت‌های جدید چه کنند؟
قانون جدید صرافی بایننس باعث شده است برخی افراد سودجو با وعده احراز هویت به روش‌های جایگزین از کاربران ایرانی کلاه‌برداری کنند. به این ادعاها توجه نکنید و هرگز از مدارک شناسایی سایر افراد برای احراز هویت در هیچ صرافی استفاده نکنید.

کانال‌های تلگرامی فراوانی در این مدت در حال رشد هستند که وعده هویت جعلی و KYC در قبال دریافت مبالغ هنگفت می‌دهند. طبق گفته کاربران، آنها در قبال دریافت مبالغ بالایی پاسپورت جعلی برای شما ایجاد کنند. در صورتیکه شما اینکار را انجام دهید و صرافی بایننس متوجه هویت جعلی شما شود به هیچ وجه اجازه استفاده از حساب را به شما نمی‌دهد و آن حساب و دارایی برای همیشه مسدود می‌شود.

اطلاعیه فوق تنها ترجمه خبر منبع است و به هیچ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و تشویق به احراز هویت در صرافی بایننس نیست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  15