فعالیت بایننس در انگلیس قانونی اعلام شد

نهاد نظارت بر امور مالی انگلستان اعلام کرد بایننس بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در دنیا با تمام قوانین و مقررات تنظیم شده توسط این نهاد مطابقت پیدا کرده است.

 

به گزارش بانکداری الکترونیک، به نقل از Coingape نهاد نظارت بر امور مالی انگلیس (FCA) اطلاعیه قبلی خود را در خصوص عدم مطابقت باینسن با قوانین مالی این نهاد را آپدیت کرده است. در این به‌روزرسانی آمده است:

در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱، نهاد نظارت بر امور مالی انگلیس (FCA) الزاماتی را برای بازار با مسئولیت محدود بایننس مقرر کرد. این شرکت تمام جنبه‌های این الزامات را رعایت کرده است.

چانگ پنگ ژائو مدیر عامل صرافی بایننس این اطلاعیه را در توییتر به اشتراک گذاشت.

صرافی بایننس در انگلستان می‌تواند به فعالیت‌های خود ادامه دهد

 

از آنجا که بسیاری از مشکلات قانونی بایننس از هشدار اولیه این نهاد نظارتی شروع شد، این خبر برای بزرگ‌ترین صرافی رمز ارز دنیا بسیار خوشایند است. ژائو در مصاحبه‌های اخیر تاکید کرده بود که اولویت صرافی بایننس، برطرف کردن مشکلات قانونی پیش‌روی این صرافی است.

این صرافی در راستای مطابقت با قوانین کشورهای مختلف اقدامات وسیعی را انجام داده است. از حذف کردن توکن‌های سهام تا پایین آوردن لوریج قابل استفاده در معاملات فیوچرز از اقدامات اولیه این صرافی بوده است. در آخرین اقدام این صرافی، احراز هویت برای تمام کاربران اجباری شد.

چانگ پنگ ژائو حتی به دنبال یک مدیر عامل جدید برای صرافی بایننس نیز هست تا از سمت خود کناره‌گیری کند و در پستی دیگر در این صرافی فعالیت خود را ادامه دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  16