کدام استان ها پیشتاز ثبت نام در «سجام» هستند؟

بر اساس این گزارش تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه «سجام» در سومین ماه بهار به تفکیک هر استان حاکی از آن است که ۵ استان تهران، خوزستان، خراسان رضوی ، اصفهان و کرمان در صدر بیشترین ثبت نام شده ها در کل کشور قرار دارند.

به گزارش بانکداری الکترونیک از روابط عمومی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، بر اساس اطلاعات گزارش ماهانه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص مرداد ماه امسال، تعداد ۷۷ هزار و ۸۸۲ ثبت نام از سوی سرمایه گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه «سجام» صورت گرفته و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز با عبور از ۹۹ هزار سهامدار در این ماه به ۹۹ هزار و ۴۷۱ مورد رسیده است. 

بر اساس آمار منتشر شده در تیر ماه امسال تعداد ثبت نام در سامانه «سجام» ۸۹ هزار و ۱۲۰ و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز ۱۱۲ هزار و ۲۶۳ مورد بوده است.

۵ استان پیشتاز در ثبت نام در «سجام»

همچنین بر اساس این گزارش تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه «سجام» در سومین ماه بهار به تفکیک هر استان حاکی از آن است که ۵ استان «تهران با ۱۶ هزار و ۱۴۹ مورد، خوزستان با ۸ هزار و ۶۹۴ مورد، خراسان رضوی با ۶ هزار و ۱۸۲ مورد، اصفهان با ۴ هزار و ۹۷۹ مورد و کرمان با ۴ هزار و ۱۸۱ مورد» در صدر بیشترین ثبت نام شده ها در کل کشور قرار دارند.

 ۵ استان با کم ترین ثبت نام در «سجام»

 از سویی دیگر بر اساس آمارهای منتشر شده، پنج استان «ایلام با ۲۹۸، خراسان جنوبی با ۴۲۵، کهکیلویه و بویراحمد با ۴۷۸، چهارمحال و بختیاری با ۵۲۹ و سمنان با ۶۱۳ مورد» در انتهای لیست کمترین ثبت نام شده‌های در بین سایر استان ها قرار دارند.
 
سامانه سجام «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان»، برای الکترونیک کردن و خودکار کردن فرآیند جمع آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان است و عملیاتی شدن این سامانه باعث افزایش دقت، سرعت و بهره وری در زمینه جمع آوری اطلاعات و ارائه خدمات عمومی و مهم تر از همه، یکپارچگی سامانه های اطلاعاتی شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

66  −  56  =