افتتاح ساختمان شماره ۲ شرکت کارت اعتباری ایران کیش

در جهت توسعه بازار صورت گرفت؛

ساختمان شماره 2 ایران کیش واقع درخیابان میرعماد با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره، مدیر عامل، معاونین و مدیران ارشد شرکت کارت اعتباری ایران کیش افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بهزاد درگاهی، رئیس هیئت مدیره ایران کیش با اشاره به اهمیت ساختمان جدید برای این شرکت گفت: با توجه به گسترش فعالیت های ایران کیش و توسعه کاری این شرکت در کنار سیاست ارتقای رتبه و جایگاه آن، ضرورت این ساختمان احساس می شد. خوشحالیم  که  امروز این مهم به تحقق پیوست. باید افتتاح این ساختمان را به عنوان یک فرصت مغتنم و نوید بخش روزهای بهتر در آینده ارزیابی کرد.

وی خاطر نشان کرد: افتتاح این ساختمان، هم به تمرکز در معاونت های مختلف و هم برنامه هایی که  ایران کیش در دستورکار دارد کمک بسیار بزرگی می کند.  این توسعه ها در سیستم بانکی نیز وجود دارد. کارهای گسترده ایران کیش نیاز به وجود این ساختمان را ملموس می کرد.

درگاهی گفت: گزارش چهار ماهه اخیر این شرکت نشان از تعهد ایران کیش در فراهم آوردن EPS و سود آوری مورد نظر دارد، امیدوارم با توجه به تیم فنی متبحر این شرکت بهترین شرایط تجاری و مالی را تجربه کنیم .

مدیر امور استان های بانک تجارت با اشاره به اینکه همواره میان شرکت های پرداخت و بانک ها تضاد منافع وجود دارد گفت: خوشحالیم که طی مدت گذشته  آن تضاد معمول منافع میان بانک و شرکت های پرداخت، به تطابق منافع بانک تجارت و ایران کیش تبدیل شده است.

همکاری با مخابرات در IPG

پیمان طبری مدیرعامل ایران کیش نیز در مراسم افتتاحیه این ساختمان با بیان اینکه امروز یکی ازخواسته های قدیمی ایران کیش محقق شده گفت: با وجود این ساختمان امکان گسترش فعالیت ها برای ما هموارتر شد و جا دارد از اعضای هیئت مدیره که به من این اعتماد را کردند تشکر کنم. جدای از ارائه و بهبود خدمات، وظیفه ما این است جایگاه ایران کیش را در رتبه بندی شاپرک ارتقا دهیم و باید پاسخ حسن اعتماد امروز هیئت مدیره را به درستی بدهیم.

طبری با اشاره به همکاری های اخیر بانک تجارت و ایران کیش خبر از ارتقای پروژه زمرد و سیستم کلوزد لوپ تسهیلات روی درگاه های پرداخت ایران کیش داد.

مدیرعامل ایران کیش گفت: بانک و ایران کیش به ادبیات مشترکی در اقدامات و پروژه ها رسیده اند. این ادبیات مشترک با همت و اعتماد اعضای هیئت مدیره به وجود آمده است، این مسئله وظیفه ما را در شش ماهه دوم سنگین تر هم می کند.

وی  شفافسازی مالی ایران کیش را مورد تاکید قرارداد و اظهار داشت: امروز افتخار داریم تمام مستندات مالی به نحو احسن همه  فعالیت ها را شفاف مشخص کرده و جوابگوی بسیاری از ملاحظات بالاسری است.

طبری به اقدامات اخیر در حوزه جایگاه بنزین و حضور کارتخوان های ایران کیش در آن اشاره کرد و گفت: به زودی چند ده جایگاه بنزین از دستگاه های ایران کیش بهره میبرند و می توان ایران کیش را یکی از شرکت هایی دانست که در جایگاه های بنزین نیز حضور فعال خواهد داشت و از بازیگران عرصه این صنعت می شود.

وی همچنین با نمونه خواندن همکاری ایران کیش با شرکت پخش فراورده های نفتی افزود: امروز ایران کیش با بیش از ده هزار کارتخوان فعال در فراورده های نفتی از پیشتازان عرصه پرداخت دراین حوزه است.

مدیرعامل ایران کیش گفت: امروز در IPG  این ادعا را داریم که می توانیم بهترین سرویس ها را ارائه کنیم و همکاری مان با مخابرات که با همت آقای دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت ، آغاز می شود نقطه عطفی در آینده در گاه پرداخت ایران کیش خواهد بود و شرکت باید پاسخگوی اعتمادی که بانک تجارت در این حوزه به ما داشته است باشد.

ارزش شرکت دوچندان شد

خدامراد بزرگ چمی، عضو هیئت مدیره ایران کیش نیز با اشاره به افتتاح ساختمان جدید ایران کیش اظهار داشت: قطعا این ساختمان باعث به وجود آمدن فضای بهتر اداری و تمرکز بیشتر پرسنل شرکت خواهد شد و از سویی باید منتظر بازدهی بهتر از گذشته نیز بود.

وی گفت: فراموش نکنیم این ساختمان یک دارایی برای ایران کیش و ازاین پس جزوی از زیر ساخت های اصلی این شرکت است و ارزش شرکت، همسان با ارزش دارایی اش بیشتر خواهد شد. از طرفی این موضوع می تواند در تعاملات بهتر و بیشتر با مشتریان هم تاثیر گذار باشد.

 

منبع: روابط عمومی ایران کیش

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

65  −    =  55