انتشار اندروید ۱۲ تا سه هفته آینده

آماده شدن اندروید ۱۲ نسبت به نسخه های قبلی طولانی تر شده اما به نظر می رسد انتظار برای آن به زودی به پایان می رسد.

به گزارش بانکداری الکترونیک، میشال رحمان، سردبیر XDA در توییتر مدعی شد گوگل قصد دارد نسخه AOSP (پروژه کد باز اندروید) اندروید ۱۲ را در چهارم اکتبر (۱۲ مهر) منتشر کند. با توجه به این که گوگل نسخه نهایی آماده اندروید را همزمان با نسخه AOSP عرضه می کند، بنابراین دارندگان گوشی پیکسل ممکن است ارتقا به اندروید ۱۲ را در همان روز دریافت کنند.

اگر این تاریخ تغییر نکند، وضعیت عرضه گوشی پیکسل ۶ هم مشخص می شود. گوگل نمی تواند مدل جدید گوشی خود را بدون اندروید ۱۲ عرضه کند بنابراین بعید است که پیکسل ۶ پیش از این تاریخ روانه بازار شود. اگر این گوشی مدتی بعد از این تاریخ در اکتبر عرضه شود، تعجب آور نخواهد بود.

بر اساس گزارش انگجت، اگرچه بعضی از سازندگان گوشی با سرعت به روزرسانی اندروید را در مدت چند هفته منتشر می کنند اما سایرین ممکن است ماهها معطل کنند. سامسونگ عرضه اندروید ۱۱ را تا دسامبر سال ۲۰۲۰ سه ماه پس از عرضه رسمی این سیستم عامل از سوی گوگل آغاز نکرد. هر اندازه هم گوگل تلاش کرده باشد تاخیر در به روزرسانی اندروید را با اقداماتی نظیر پروژه تربل کوتاه کند اما برای شرکتها تطبیق دادن نسخه جدید اندروید با رابطهای کاربری سفارشی شده و آزمایش نرم افزار با مشتریان و اپراتورها زمان می برد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  1