افزایش سرمایه ۸۰۰ میلیارد تومانی شرکت خدمات انفورماتیک

با تصویب مجمع سهامداران صورت گرفت:

در مجمع عمومی فوق العاده شرکت خدمات انفورماتیک که روز سه شنبه 30 شهریورماه به ریاست جناب آقای مهندس انتظاری رییس هیئت مدیره شرکت خدمات انفورماتیک و با حضور اکثريت سهامداران اين شرکت برگزار شد، افزایش سرمایه 800 میلیارد تومانی از محل سود انباشته به تصویب رسيد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در ابتدای جلسه پس از خیر مقدم و تسلیت ایام اربعین حسینی به حاضران توسط ریاست مجمع، جناب آقای مهندس "سید ابوطالب نجفی" مديرعامل شرکت با اشاره شرایط کنونی کشور و مواجهه آن با بیماری کرونا که خوشبختانه در دولت جدید روند واکسناسیون آن تسریع شده، به فشارهای ناشی از تحریم که بسیاری از تعاملات مالی و حتی ورود فناوری‌های نوین را با دشواری مواجه کرده، اشاره نموده، از دسترسی محدود به منابع ارزی در کنار روند رو به رشد خروج نیروی انسانی از کشور به عنوان مشکلات موجود یاد کرد و اظهار داشت: با وجود این مشکلات، آنچه اکنون با تلاش کارکنان و مدیران شرکت محقق شده افق روشنی را پیش‌روی ما قرار داده است.

مهندس نجفی افزود: ظرفیت‌های ایجاد شده، امکان مدیریت روزانه 700 میلیون تراکنش را با امنیت و پایداری بالای 99 درصد فراهم کرده است.

وی در ادامه سخنان خود به مشارکت با فینتک ها و گشودن بازارها برای این کسب و کارهای نوین فناورانه اشاره کرد. خلق ارزش از داده‌ها و ایجاد کسب و کارهای مبتنی بر دادهای حساس و کلیدی موجود در شرکت از دیگر زمینه های مهم و جدید فعالیتها بود که مدیرعامل  شرکت خدمات انفورماتیک برشمرد.

مهندس نجفی ابراز امیدواری کرد در دولت جدید بیش از پیش توانمندی‌ها وظرفیت‌های شرکت دیده شده و با حمایت از آنها بهره برداری‌های لازم در مسیر اهداف عالیه کشور صورت پذیرد.

سپس، جناب آقای دکتر "عبدالرضا شاکری" معاون اقتصادی و توسعه سرمایه انسانی شرکت خدمات انفورماتیک با ارائه گزارشی ضمن اشاره به ثبات و سودآوری مستمر سهام شرکت و افزایش درآمد آن طی سالهای اخیر خاطر نشان ساخت: هدف از افزایش سرمایه، جبران مخارج سرمایه‌ای صورت گرفته زیرساخت‌ها و حفظ توان فنی و عملیاتی شرکت و همچنین حفظ سرمایه در گردش و جلوگیری از خروج منابع نقدی شرکت است.

در ادامه جلسه، سهامداران محترم در ارتباط با وضعیت پروژه بانک تجارت، رمز پول ملی بانک مرکزی، زمین شهر آفتاب و مرکز داده ساختمان شاه نظری سوالاتی را مطرح نمودند که پاسخ لازم ارایه گردید. همچنین تعدادی از سهامداران خواستار افزایش نرخ کارمزد بعضی از خدمات و نیز اخذ کارمزد از خدمات دیگر شدند که مقرر گردید موارد به مراجع ذیصلاح اعلام گردد.

در خاتمه پس از گزارش بازرس قانونی، افزایش سرمایه 8000 میلیارد ریالی از محل سود انباشته به تصویب مجمع رسيد. با این افزایش سرمایه، شرکت خدمات انفورماتیک در صدر شرکت‌های صنعت رایانه بورسی با سرمایه 36 هزار میلیارد ریال باقی می ماند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

68  −    =  67