اخبار منفی چین جلودار آلتکوین‌ها نیست

سه آلتکوین رن (REN)، سلر نتورک (CELR) و سیویک (Civic) علیرغم اخبار منفی منتشر شده در چین، با افزایش قیمت چشمگیری همراه بودند.

به گزارش بانکداری الکترونیک و به نقل از کوین تلگراف، روند صعودی که در روزهای اخیر در سراسر بازار ارزهای دیجیتال در جریان بود در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) با انتشار اخباری مبنی بر ممنوعیت معاملات ارزهای دیجیتال در چین متوقف شد و در پی آن، قیمت بیت کوین از ۴۵۰۰۰ دلار به ۴۱۰۰۰ دلار سقوط کرد.

 

پس از کاهش قیمت‌ها و گذشت مدت‌زمان کوتاهی برای اینکه بازار بتواند اخبار را هضم کند، تریدرها دوباره برای خرید در کف اقدام کردند که به جبران بخشی از ضررهایی که در اوایل روز مشاهده شده بود کمک شایانی کرد.

پرسودترین آلت کوین های بازار

پرسودترین آلت کوین های بازار

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد سه آلتکوین Ren، CELR و CVC در ۲۴ ساعت اخیر بیشترین رشد را داشته‌اند.

شبکه سلر cBridge 2.0 را منتشر می‌کند

شبکه سلر، یکی دیگر از راهکارهای مقیاس‌پذیری لایه دو اتریوم است که توکن آن در هفته‌های اخیر، به لطف توانایی آن در کاهش هزینه تراکنش‌ها از طریق استفاده از تراکنش‌های خارج زنجیره‌ای و کمک به مقیاس‌پذیری و توان تراکنش شبکه، در حال افزایش قیمت بوده است.

در زمان نگارش این خبر قیمت CELR با ۳۰٪ افزایش نسبت به روز گذشته به ۰.۱۷ دلار رسیده است. بالاترین قیمت سلر در تاریخ ۲ مهر در قیمت ۰.۱۸۴۵ دلار ثبت شده است.

 

VORTECS ™ Score در تاریخ ۲۰ سپتامبر و درست پیش از افزایش قیمت چشمگیر اخیر CELR از افزایش قیمت این آلتکوین خبر داد.

 شاخص VORTECS ™ Score برای توکن CELR

 شاخص VORTECS ™ Score برای توکن CELR

همانطور که در نمودار بالا مشخص است، این شاخص در تاریخ ۱۸ سپتامبر رنگ سبز به خود گرفت و در تاریخ ۲۰ سپتامبر، حدود ۲۶ ساعت پیش از افزایش قیمت ۹۹ درصدی در سه روز پس از آن به محدوده ۷۴ رسید.

افزایش قیمت و تقاضا برای توکن CELR به پس از راه‌اندازی پل توکن میان زنجیره‌ای cBridge 2.0 رخ می‌دهد. این پل انتقال دارایی بین چندین پروتکل بلاکچینی از جمله اتریوم، بایننس اسمارت چین و آربیتروم را تسهیل می‌نماید.

پروتکل رن، دای و بیت کوین را به آربیتروم می‌آورد

بلاکچین رن (Ren) پروتکلی است که با هدف تسهیل قابلیت همکاری و انتقال نقدینگی میان شبکه‌های مختلف بلاکچین از طریق مجموعه‌ای از نودها تحت عنوان دارک نود که به حفظ حریم خصوصی کاربران کمک می‌کند، متمرکز شده است.

 

بر اساس داده‌های بازار، وضعیت توکن REN مدتی است که در بازار ارزهای دیجیتال مطلوب بوده است.

شاخص VORTECS ™ Score کوین تلگراف، یک معیار برای مقایسه الگوریتمی از شرایط تاریخی و فعلی بازار است که با ترکیبی از احساسات بازار، حجم معاملات، تغییرات قیمت اخیر و فعالیت کاربران در توییتر به دست آمده می‌آید.

  شاخص VORTECS ™ Score برای توکن REN

 شاخص VORTECS ™ Score برای توکن REN

همانطور که از نمودار بالا مشخص است، شاخص VORTECS ™ Score برای REN بیشتر طول هفته گذشته را در محدوده سبز رنگ سپری کرده است و در تاریخ ۲۱ سپتامبر، به ۸۱ رسید و پس از آن در طی ۳ روز بیش از ۵۸٪ افزایش قیمت را تجربه کرد.

مومنتوم مثبت REN در حالی شکل گرفته است که این پروتکل شکل رپد شده بیت کوین و دای (DAI) را به آربیتروم اتریوم وارد کرده است.

همکاری سیویک با سول‌رایز فایننس

سیویک (Civic) پروتکلی متمرکز بر ارائه راه‌حل‌های مدیریت هویت مبتنی بر زنجیره بلوکی است که می‌تواند در زمینه‌های احراز هویت مشتری (KYC) و مبارزه با پول‌شویی (AML) با قانون‌گذاران و همچنین حفاظت از داده‌ها و حریم خصوصی کاربران همکاری کند.

 

شاخص VORTECS ™ Score در تاریخ ۲۱ سپتامبر، پیش از افزایش قیمت اخیر از چشم‌انداز صعودی توکن CVC خبر داد.

 

  شاخص VORTECS ™ Score برای توکن CVC

 شاخص VORTECS ™ Score برای توکن CVC

همانطور که در نمودار بالا مشخص است، این شاخص برای توکن CVC در تاریخ ۲۱ سپتامبر، درست هشت ساعت پیش از شروع افزایش قیمت ۴۵ درصدی در دو روز آتی به محدوده ۷۴ افزایش یافت.

افزایش قیمت توکن CVC پس از آن شدت گرفت که در تاریخ ۲۳ سپتامبر، این پروتکل از همکاری خود با سولرایز فایننس (Solrise Finance) برای کمک به تأسیس اولین صرافی غیرمتمرکز مجاز در سولانا خبر داد.

ارزش کل بازار رمزارزها در زمان نگارش این خبر ۲.۰۰۱ تریلیون دلار است و بیت کوین بر ۴۰.۳٪ آن تسلط دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  5  =