بیانیه تاپ در خصوص مجوزهای حوزه گردشگری و فروش بلیت

شرکت تابان آتی پرداز(تاپ) در واکنش به نامه سازمان هواپیمایی کشور به پلیس فتا مبنی بر مسدودسازی 4درگاه پرداخت بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سوپر اپلیکیشن تاپ یکی از قدیمی‌ترین و خوش سابقه‌ترین پلتفرم‌های پرداخت آنلاین کشور و دارای مجوزهای متنوع ارائه خدمات است. این اپلیکیشن به طور مستقیم و مستمر تحت نظارت مهمترین نهادهای قانون‌گذار قرار دارد و میلیون‌ها نفر به طور روزانه از این بستر مراودات مالی خود را بدون مشکل انجام می‌دهند.

بر این اساس به منظور رفع ابهام از گزارش‌های مطرح شده طی روزهای اخیر در مورد مجوز فروش بلیت هواپیما، به اطلاع می‌رساند تاپ در حوزه گردشگری با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و نیز شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی که از توابع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستند، همکاری دارد.

این اپلیکیشن با سیاست فعالیت در حوزه تخصصی و عدم تصدی‌گری در حوزه گردشگری تفاهم‌ها و قراردادهای مختلفی با این شرکت‌ها منعقد نموده است. از جمله این موارد همکاری و مشارکت با آژانس معتبر ارس تحت مالکیت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی است. لذا تاپ در حال حاضر به عنوان درگاه فروش این آژانس اقدام به عرضه انواع بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس با نرخ‌های مصوب می‌نماید و طی مدت فعالیت خود هیچ‌گونه شکایت یا دغدغه بی‌پاسخی در این خصوص نداشته است. همچنین تاپ با همکاری شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی اقدام به نصب تجهیزات فروش بلیت در بیش از ۲۵۰ مرکز فرهنگی و گردشی تحت نظارت وزارت میراث نموده و فروش آنلاین بلیت این اماکن را انجام می‌دهد.

تاپ در راستای تسهیل سفر و زیارت برای کلیه هموطنان اقدامات و سرمایه‌گذاری‌های نظام‌مندی در جهت کمک به صنعت آسیب‌دیده گردشگری در پاندمی کرونا صورت داده است. این مجموعه در مراحل نهایی توسعه پلتفرم جامع عرضه خدمات گردشگری برای فعالین این صنعت است و در آینده نزدیک با ارائه سطح دسترسی مناسب به آژانس‌های معتبر، امکان عرضه خدمات مجاز را به مشتریان آنها در گستره کل کشور فراهم می‌آورد.

تاپ ضمن اعلام موارد فوق به کاربران عزیز اطمینان خاطر می‌دهد پیگیر موارد مطرح شده در خصوص مجوز و دلیل انتشار گسترده آن از نهادهای متولی امر گردشگری در کشور باشد.

دریافت فایل

روابط عمومی تاپ

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

47  −    =  38