سهم ۲.۳درصدی پرداخت نوین آرین از مبلغ تراکنش های شاپرکی

در شهریور1400 صورت گرفت؛

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده شاپرک، شرکت پرداخت نوین آرین 2.33 درصد سهم بازار از نظر مبلغ تراکنش‌ها را در شهریور1400 به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بر آساس آخرین گزارش اقتصادی منتشر شده از شرکت شاپرک در شهریور ۱۴۰۰، شرکت پرداخت نوین 2.33 درصد سهم بازار از نظر مبلغ تراکنش‌ها را به خود اختصاص داده است.

دریافت فایل، پرداخت نوین توانسته با در اختیار داشتن 1.74 درصد از تعداد تراکنش‌ها در بازار ، به نسبت شهریور سال گذشته 36.6 درصد افزایش را از نظر مبلغ تراکنش تجربه کند.

همچنین در آخرین آمار منتشر شده، پرداخت نوین با بیشترین کاهش در نسبت خطای پذیرندگی به کل تراکنش‌ها توانسته برای دومین بار متوالی عملکرد بسیار مثبتی در مقایسه با سایر شرکت‌های حاضر در صنعت پرداخت از خود به جای بگذارد.

پرداخت نوین از شرکت‌های ارایه دهنده‌ی خدمات پرداخت است و در حال حاضر با بیش از ۲9۰۰ دستگاه خودپرداز و ۲8۰۰۰۰ دستگاه پوز در سراسر کشور خدمات مختلف پرداخت را به مشتریان و پذیرندگان ارایه می‌نمایند.

درگاه پرداخت، کارت اعتباری و اپلیکیشن سان از دیگر خدمات شرکت پرداخت نوین است که در حال حاضر در اختیار مشتریان قرار دارد.

 

منبع: روابط عمومی پرداخت نوین آرین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  −  71  =