ارزش گذاری اثر فعالیت های موسسات اعتباری بر محیط زیست

راه اندازی آزمایشی طرح SME۳۶۰X به عنوان یک ابزار ارزیابی دیجیتال برای شرکت های کوچک و متوسط و موسسات اعتباری است تا بتوانند اثر فعالیت های خود بر محیط زیست را ارزش گذاری کنند.

به گزارش بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، طرح SME۳۶۰X بعنوان یک ابزار ارزیابی دیجیتال می تواند اثر فعالیت های این شرکتها را بر محیط زیست چون انتشار گازهای گلخانه ای صرفه جویی در مصرف آب، بازیافت زباله، پیشگیری از آلودگی آب هوا و خاک را اندازه گیری و ارزش گذاری کند.

 

براساس این گزارش پس از این که بنگاه‌های اقتصادی داده‌های اصلی زیست‌محیطی خود را در پلتفرم SME۳۶۰X وارد کردند، این پلتفرم به طور خودکار برآورد نمره پایداری و ارزیابی زیست‌محیطی براساس یک سیستم معیار جهانی پایدار را ارائه می‌دهد.

این طرح برای تمامی مشاغل در سرتاسر جهان در دسترس بوده و بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط (SMEs)، اتاق‌های بازرگانی و سازمان‌های تجاری در دوره آزمایشی این پلتفرم، می‌توانند – قبل از راه‌اندازی تجاری این طرح در اواخر سالجاری میلادی – به صورت رایگان در طرح SME۳۶۰X ثبت‌نام کنند.

از آنجایی که در تصمیم‌گیری‌های سازمان ملل متحد، مسائل زیست‌محیطی از اهمیت به سزایی برخوردارند، لذا امکان دسترسی به منابع مالی ارزان‌تر از سوی بانکهای دنیا برای بنگاه‌ها و دستگاه‌هایی که در این طرح مشارکت نموده‌اند، فراهم می‌گردد.

بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط، اتاق‌های بازرگانی و سازمان‌های تجاری در صورت تمایل می توانند از طریق لینک ذیل نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام نمایند:
دریافت فایل

https://iccwbo.org/resources-for-business/small-and-medium-sized-enterprises-smes/icc-sme۳۶۰x/?_cldee=YmFocmVoYmFyQGljYy۱pcmFuLmNvbQ%۳d%۳d&recipientid=contact-۱۹b۶۰dc۶۱۵۷۸ea۱۱a۸۱۱۰۰۰d۳aba۷۷ea-۸ea۵b۰۵۱۲۵d۶۴۲۹۹۹۵a۷dc۲۶۶e۳۶d۳۳۱&esid=a۰e۸۲c۵۳-ef۰b-ec۱۱-b۶e۶-۰۰۰d۳adda۴۴۸

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  ⁄  12  =