برپایی نمایشگاه‌های دائمی محصولات دانش‌بنیان

جمعی از مدیران صندوق نوآوری و شکوفایی به سرپرستی دکتر مرضیه شاوردی، مدیر توانمندسازی صندوق با حضور در منطقه آزاد اروند به امکان‌سنجی برپایی نمایشگاه‌ دائمی محصولات دانش‌بنیان در این منطقه و بازارچه مرزی شلمچه پرداختند.

به گزارش بانکداری الکترونیک، در جریان این سفر که با هدف امکان‌سنجی ایجاد فضای شوروم برای نمایش محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف صادرات از طریق منطقه آزاد اروند و بازارچه‌ مرزی شلمچه به کشور عراق صورت گرفت، مدیران صندوق نوآوری از این منطقه و بازارچه مرزی بازدید و با مسئولان آنها گفتگو کردند.

مدیران صندوق نوآوری همچنین از خط تولید یک شرکت یک دانش بنیان و همچنین از دیگر شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در منطقه آزاد اروند بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این شرکت‌ها قرار گرفتند.

مدیران صندوق نوآوری و شکوفایی همچنین در ادامه سفر خود به استان خوزستان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه آبادان و نیز معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند دیدار و گفتگو کردند. 

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور، نماینده ولی‌ فقیه و امام ‌جمعه آبادان در این دیدار بر حضور شرکت‌های دانش بنیان‌ در عرصه صادرات تاکید کرد و ضمن تقدیر از خدمات و تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی برای توسعه بازار این شرکت‌ها و طرح ایجاد پایگاه‌های صادراتی در مناطق آزاد و بازارچه‌های مرزی، از مسئولان منطقه آزاد اروند خواست تا به تسریع این طرح کمک کنند. 

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، همچنین در دیدار مدیران صندوق نوآوری و شکوفایی با جبار سالم‌پور، معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، مقرر شد تفاهم‌نامه‌هایی میان طرفین برای ارائه تسهیلات و خدمات به شرکت‌های دانش بنیان مستقر در این منطقه در راستای توسعه بازار و ارائه خدمات توانمندسازی به آنها منعقد شود تا این شرکت‌ها بتوانند از بازار استان خوزستان و منطقه آزاد اروند برای صادرات محصولات خود به کشورهای عراق، کویت و کشورهای حاشیه خلیج فارس استفاده کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  2