تغییرات ناچیز قیمت سکه و دلار در بازار امروز ۲۹مهر

بازار امروز شاهد افزایش قیمت ها نسبت به روز گذشته است.قیمت طلا و سکه بالا رفت، قیمت دلار هم ۷۰ تومان بالا رفت و به ۲۷,۳۷۰ (بیست و هفت هزار و سیصد و هفتاد) تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بازار با آغاز معاملات امروز شاهد افزایش قیمت ها نسبت به روز گذشته است.

هر اونس طلا، امروز به ۱,۷۸۵ (یک هزار و هفتصد و هشتاد و پنج) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۲ درصدی داشته است.

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۰۶ درصدی، از ۱,۱۴۳,۲۰۰ (یک میلیون و یکصد و چهل و سه هزار و دویست ) تومان به ۱,۱۴۳,۹۰۰ (یک میلیون و یکصد و چهل و سه هزار و نهصد ) تومان رسید.

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۲۰۰۰ تومان افزایش، ۴,۹۵۱,۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و پنجاه و یک هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۷,۳۷۰ (بیست و هفت هزار و سیصد و هفتاد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۵ درصدی داشته است.

دلار در بازار متشکل امروز با کاهش ۰.۳ درصدی، از ۲۶,۵۶۸ (بیست و شش هزار و پانصد و شصت و هشت ) تومان به ۲۶,۴۹۱ (بیست و شش هزار و چهارصد و نود و یک ) تومان رسید.

یورو در بازار آزاد، امروز به ۳۱,۸۷۵ (سی و یک هزار و هشتصد و هفتاد و پنج ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۶ درصدی داشته است.

پوند امروز با افزایش ۰.۵۴ درصدی، از ۳۷,۵۰۲ (سی و هفت هزار و پانصد و دو ) تومان به ۳۷,۷۰۷ (سی و هفت هزار و هفتصد و هفت ) تومان رسید.

همچنین درهم امارات (حواله) با افزایش ۰.۴۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۷,۴۶۱ (هفت هزار و چهارصد و شصت و یک ) تومان معامله شد.

دلار کانادا در بازار داخلی هم ۲۲,۱۵۸ (بیست و دو هزار و یکصد و پنجاه و هشت ) تومان قیمت خورد.

قیمت سکه امامی به 11,775,000 (یازده میلیون و هفتصد و هفتاد و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 0.42 درصدی داشته است.

نیم سکه، امروز به ۵,۹۵۰,۰۰۰ (پنج میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۵ درصدی داشته است.

در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۱۰۰۰۰ تومان افزایش، ۳,۵۰۰,۰۰۰ (سه میلیون و پانصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۲,۲۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و دویست هزار) تومان قیمت خورد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  4  =  7