موبایل بانک رفاه ابزاری کاربردی در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک

بانک رفاه به منظور ایجاد وحدت رویه در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، طراحی سامانه موبایل بانک رفاه مبتنی بر Android ،iOS و PWA را انجام داده و نسخه های جدید آن در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، ورود تکنولوژی و فناوری های نوین به سیستم بانکی کشور سبب شده است تا هم مشتریان و هم مدیران بانک ها استفاده و بهره برداری از ابزارهای جدید بانکی را در دستور کار خود قرار دهند.

در همین راستا، روند رو به رشد کاربرد انواع گوشی‌ های هوشمند تلفن همراه و رایانه، ‌موجب شده تا درخواست های متنوعی از سوی مشتریان به منظور ارائه خدمات بانکی بر روی موبایل، به عنوان ابزاری مهم در بانکداری غیر حضوری، مطرح شود.

بر اساس این گزارش، موبایل بانک رفاه به عنوان ابزاری کاربردی با کاربردی آسان برای مشتریان به منظور استفاده از سرویس‌های بانکی و غیربانکی طراحی شده که از بارزترین ویژگی‌های آن می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

*قابلیت استفاده بر بستر های  SMS/GPRS/WiFi
*قابلیت مشاهده لیست تسهیلات اصلی و ضامنین و پرداخت اقساط آن ها
*قابلیت استفاده از رمز دوم و رمز یکبار مصرف (OTP) برای انجام تراکنش های مالی در بستری امن
*امکان انتخاب نام کاربری دلخواه
*پرداخت قبض با استفاده از  بارکد خوان

بانک رفاه کارگران به منظور ایجاد وحدت رویه در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، طراحی و تهیه سامانه موبایل بانک رفاه مبتنی بر Android ،iOS و PWA را انجام داده و نسخه های جدید این سامانه در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  13  =  19