بروزرسانی جدید پی‌پاد منتشر شد

امکان خرید بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو در نسخه جدید «پی‌پاد»

جدیدترین نسخه از اپلیکیشن «پی‌پاد؛ کیف پول بانک پاسارگاد» منتشر شد و ضمن بهبود کلی عملکرد در بخش‌های مختلف، امکانات جدید و کاربردی متنوعی از جمله قابلیت خرید بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو به این پلتفرم اضافه شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، در به‌روزرسانی تازه اپلیکیشن پی‌پاد که با شماره ۴.۰۷.۳۳۹ شناخته می‌شود، امکانات قابل توجهی به لیست خدمات پلتفرم مورد بحث اضافه شده است.

از جمله مهم‌ترین این سرویس‌های جدید می‌توان به امکان خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو اشاره کرد؛ به این ترتیب که کاربران با ورود به بخش بیمه در لیست خدمات، می‌توانند به یکی از دو قسمت شخص ثالث یا بدنه خودرو وارد شده و بعد از تعیین نوع خودرو، از بین ارائه‌دهندگان بیمه انتخاب کرده و سایر مراحل را انجام دهند.

علاوه بر این بخشی با عنوان بیمه کرونا نیز در این لیست وجود دارد که با ثبت نام و خرید از یکی از ارائه‌دهندگان، می‌توان تا حد زیادی هزینه‌های درمان و داروهای کرونا را جبران کرد.

در کنار امکانات جدید اضافه شده به پی‌پاد، مشکلات گزارش شده برطرف شده و عملکرد فنی و ظاهری اپلیکیشن نیز بهبود یافته است.

نسخه جدید پی‌پاد هم‌اکنون از طریق وب‌سایت www.pay-pod.ir و تمام مارکت‌های اندرویدی در دسترس قرار گرفته و کاربران پلتفرم iOS نیز می‌توانند از نسخه وب پلتفرم استفاده کنند.

گفتنی است پی‌پاد اپلیکیشنی کاربردی در حوزه فین‌تک به شمار می‌آید که از طریق آن می‌توان اموری مانند کارت به کارت، خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت کرایه تاکسی، مدیریت و فروش سهام عدالت، خرید بلیت قطار بین شهری، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، پرداخت قبوض و … را انجام داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  ⁄    =  10