رشد ۵۳درصدی درآمدهای عملیاتی بانک کارآفرین

در شش ماه نخست سال جاری صورت گرفت؛

گزارش عملکرد بانک کارآفرین در شش ماهه نخست سال جاری خبر از رشد 53درصدی سود درآمدهای عملیاتی و 34درصدی درآمدهای کارمزدی این بانک نسبت به مدت مشابه سال قبل می دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، بررسی گزارش عملکرد شش ماهه ابتدای سال جاری این بانک نشان می دهد که سود شش ماهه ابتدایی سال جاری  به رقم ۸ هزار میلیارد ریال رسیده، این در حالی است که سود شش ماهه ابتدای سال جاری معادل ۷۰ درصد کل سود سال گذشته بانک است و افزایش قابل توجهی را نشان می دهد.

این گزارش همچنین در مورد درآمدهای عملیاتی بانک نشان می دهد که درآمدهای عملیاتی بانک نسبت به دوره شش ماهه سال گذشته ۵۳ درصد رشد داشته است. درآمدهای عملیاتی از نوع درآمدهای پایدار و قابل اتکاء شرکت هاست و افزایش این درآمدها نشان از قابل اتکاء بودن درآمدهای بانک است.

همچنین در این مدت بانک کارآفرین ۱.۴ هزار میلیارد ریال درآمد از محل کارمزد کسب کرده است که افزایش اینگونه از درآمدها علاوه بر کاهش ریسک کلی بانک، به افزایش ثبات وپایداری درآمدهای بانک منجر می شود.طی این مدت درآمدهای کارمزدی بانک ۳۴ درصد رشد داشته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =