خرید آسان کارت هدیه مجازی با «نشان‌بانک» اپلیکیشن ایوا

کاربران اپلیکیشن ایوا با استفاده از سرویس «کارت هدیه» نشان بانک، می‌توانند کارت دلخواه خود را از مبلغ 50 هزار تومان تا دو میلیون تومان خریداری کرده و به‌صورت مجازی به دوستان و عزیزان خود هدیه دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، کاربران اپلیکیشن ایوا با سرویس «کارت هدیه» نشان بانک می‌توانند برای دوستان و عزیزان خود کارت هدیه مجازی ارسال کنند.

این کارت‌های هدیه فاقد رمز اول بوده و رمز دوم آن به‌منظور خرید اینترنتی به شماره همراه خریدار کارت پیامک می‌شود؛ بنابراین امکان خرید از دستگاه‌ کارتخوان یا دریافت وجه نقد از خودپرداز برای صاحب این کارت‌ هدیه وجود ندارد.

با توجه به اینکه این کارت‌ها موجودیت فیزیکی ندارند، صاحب کارت فقط می‌تواند به‌صورت آنلاین و از طریق درگاه‌های اینترنتی، خرید خود را انجام دهد. از سوی دیگر، به دلیل اینکه برای این کارت‌های هدیه، فقط رمز دوم ثابت صادر می‌شود و با توجه به محدودیتی که بانک مرکزی برای رمزهای غیر پویا قائل است، سقف هر تراکنشی که با این کارت‌های هدیه انجام می‌شود حداکثر 100 هزار تومان است.

کاربران اپلیکیشن ایوا پس از ورود به سرویس نشان بانک، انتخاب منوی کارت هدیه و کلیک روی گزینه «خرید»، می‌توانند مناسبت و مبلغ مورد نظر خود را انتخاب کرده، سپس متن دلخواهی را که می‌خواهند روی کارت نوشته شود وارد کنند. درنهایت در لیست حساب‌ها، حسابی که تمایل دارند مبلغ کارت هدیه با آن پرداخت شود را وارد یا انتخاب می‌کنند.

در صورت فراموش کردن رمز دوم نیز کاربر می‌تواند در صفحه «گزارش تراکنش» روی «دریافت رمز» کلیک کند تا رمز خرید اینترنتی خود را دوباره دریافت کند.

گفتنی است، خریدار کارت می‌تواند این کارت هدیه مجازی را از طریق بسترهای مختلف برای سایر افراد ارسال کرده و آن را به دیگران هدیه دهد.

منبع: روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ⁄    =  1