رشد ۱.۵ برابری تراکنش‌های مبلغی پرداخت الکترونیک سداد در مهرماه

براساس گزارش شاپرک رقم خورد؛

تراکنش‌های مهرماه سال جاری در دستگاه‌های کارتخوان، اپلیکیشین ایوا و درگاه‌های پرداخت اینترنتی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، نسبت به سال گذشته نزدیک به 1.5 برابر رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، براساس گزارش شاپرک، شرکت پرداخت الکترونیک سداد در مهرماه سال 1400 بیش از 269 میلیون تراکنش را به‌واسطه ابزارهای مختلف پرداخت خود به ثبت رسانده است. این درحالی است که مهرماه سال گذشته نزدیک به 225 میلیون تراکنش ثبت شده و حاکی از رشد 1.5 برابری ارزش ریالی تراکنش‌ها در این فاصله زمانی است.

نگاهی به سابقه تراکنش‌ها در طول یک ماه اخیر نیز نشان می‌دهد که سهم «مبلغی» تراکنش در دستگاه‌های کارتخوان سداد 10.9 درصد، روی درگاه‌های پرداخت اینترنتی 9.2 درصد و در اپلیکیشن ایوا 0.15 درصد بوده که حاکی از افزایشی پنج صدم درصدی در بخش درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) نسبت به شهریورماه سال جاری است.

براساس آمار، در مهرماه سال جاری بزرگ‌ترین سهم بازار شرکت پرداخت الکترونیک سداد در بین استان‌های مختلف کشور به سیستان و بلوچستان تعلق داشته است. در نخستین‌ماه از فصل پائیز، سهم بازار سداد در این استان 16.84 درصد بوده و سداد توانسته با اندکی اختلاف، رتبه سوم را در میان PSPها در استان سیستان و بلوچستان به‌دست آورد.

پس از سیستان و بلوچستان، استان‌های گلستان و گیلان به ترتیب با 12.65 درصد و 12.32 درصد در شمار استان‌هایی هستند که مهرماه سال جاری، شرکت پرداخت الکترونیک سداد بیشترین سهم بازار را به لحاظ تعداد تراکنش در آنجا ثبت کرده است.

 

روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

68  −  58  =