تندیس برند سبز به شرکت پرداخت الکترونیک سداد تعلق گرفت

باتوجه به اینکه بخش عمده‌ای از اقدامات و فعالیت‌های پرداخت الکترونیک سداد منجر به توسعه پایدار و ویژه‌ در حوزه محیط‌زیست می‌شود، این شرکت اخیرا موفق به دریافت تقدیرنامه و تندیس «برند سبز» شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، کنفرانس بین‌المللی برند سبز به پاس خدمات ارزشمند این شرکت در حوزه محیط زیست و توسعه پایدار با اهدای تقدیرنامه و تندیسی زرین، از شرکت پرداخت الکترونیک سداد تقدیر به‌عمل آورد.

در متن این تقدیرنامه آمده است: «اکنون با افتخار با توجه به شاخص‌های ارزیابی بیست‌گانه با رویکرد آموزشی، پژوهشی و فرهنگ‌سازی در راستای حفظ محیط زیست و توسعه پایدار به عنوان برند سبز انتخاب گردیده که شایسته است از زحمات بی‌دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی و مدیران سخت‌کوش در حوزه محیط زیست تشکر و قدردانی نموده و آرزوی موفقیت روزافزون در مسیر برندسازی در راستای حفظ محیط زیست و توسعه پایدار را داریم.

همچنانکه استحضار دارید در عصر حاضر دستیابی به مزیت رقابتی و توسعه پایدار، یکی از مولفه‌های برجسته آن توجه به برندسازی سبز بوده و به عبارتی یکی از ضرورت‌های موفقیت در کسب و کار رقابتی عصر حاضر شناسایی عواملی است که بر ارزش ویژه برند سبز موثر هستند.

دستان پرتوان و عزم استوار بار دیگر حدیث پر افتخار پیروزی و موفقیت را می‌سراید و امروز را برای فردای بهتر و سازنده برای نسل آینده به عنوان امانت ماندگار آماده می‌سازد، رشد و توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی در گرو شناخت، پرورش و هدایت استعدادهای علمی در مسیر بالندگی کشور از منظر توسعه پایدار و حفظ محیط زیست است.

بدون تردید توفیق خدمت در جهت حفظ محیط زیست و نیل به اهداف هفده‌گانه توسعه پایدار، افتخار ستودنی و ارزشمندی است که با تلاش و همت جنابعالی و همکاران سخت‌کوش در آن مجموعه امکان‌پذیر گشته و اقدامات بسیار موثر و ارزشمندی برای خدمت به نسل‌های آینده، به عنوان میراث ماندگار در راستای حفظ محیط زیست به عمل آمده است.»

برپایه این خبر یکی از مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی کشور است که با طراحی و پیاده‌سازی اپلیکیشن ایوا به‌عنوان محصولی کاربردی برای ارائه خدمات بانکی در فضای دیجیتال، به‌صورت غیر مستقیم در این حوزه به ایفای نقش پرداخته است.

در اپلیکیشن ایوا سرویس‌های متعددی از جمله نشان‌بانک (شعبه دیجتال بانک ملی ایران) وجود دارد که با الکترونیکی کردن بسیاری از خدمات بانکی، ضمن جلوگیری از مصرف بیهوده کاغذ توسط اقشار مختلف جامعه، از رفت و آمدهای غیر ضروری به شعب بانک جلوگیری کرده و باعث کاهش آلاینده‌ها می‌شود.

یکی دیگر از این خدمات ویژه، سرویس «نشان پرداخت» است که به‌واسطه آن، مشتریان هنگام خرید از دستگاه‌‌های کارتخوان، امکان دریافت تاییدیه الکترونیکی تراکنش خود را دارند اما برحسب نیاز نیز می‌توانند رسید کاغذی دریافت کنند.  

گفتنی است، کنفرانس بین‌المللی برند سبز با مشارکت و حمایت بیش از 150 وزارتخانه و سازمان از جمله: وزارت جهاد کشاورزی، اتاق بازرگانی ایران، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، وزارت نیرو، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی، پژوهشکده خودرو، سوخت و محیط زیست و شهرداری تهران در سی‌ام شهریورماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار شد که 24 برند حامی محیط زیست از جمله پرداخت الکترونیک سداد در آن حضور داشتند.

 

روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

18  −    =  17