دو برنده خودرو سیتی سنتر قشم مشخص شدند

در جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت؛

بهروز کبیر و خالد آتشبار دوبرنده خودرو پژو 206 در جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت در بازار سیتی سنتر 1 و 2 در جزیره قشم شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، درآخرین مرحله قرعه کشی این جشنواره بهروز کبیر که از سال 94 تاکنون از دستگاه های ایران کیش استفاده می کند به عنوان برنده یکی از این دو خودرو نام گرفت. کبیر با بیان اینکه کسب و کار او در فروشگاه سبلان دارای 5 شعبه است می گوید در تمامی این شعبات از دستگاه های ایران کیش استفاده می شود.

او با توجه به شناختش از ایران کیش بیان می کند: دراین که جوایز جشنواره واقعی است تردیدی نداشته ام اما این که قرار باشد که خودرو به من برسد قطعا که فکرش را هم نمی کردم.

خالد آتشبار صاحب فروشگاه باغ هرمس قشم برنده یکی دیگر از خودروهای  پژو 206 سیتی سنتر این جزیره نیز با بیان اینکه دراین بازار هشت سال مشغول به فعالیت است و از دستگاه ایران کیش استفاده می کند می گوید که پیشتر از این و از همان ابتدای فعالیت خود و چه بسا شرکت ایران کیش یعنی هجده سال قبل با دستگاه های این شرکت آشنایی داشته و از آن استفاده می کرده است. آتشبار بابیان اینکه این شرکت نام آشنایی در جزیره قشم نزد بازاریان است گفت: دلیل استفاده ام از دستگاه های پوز ایران کیش برای برنده شدنم در جشنواره طلایی نبوده است اما نمی توانم خوشحالی امروزم از رسیدن این خودرو به خودم را به هیچ شکلی پنهان کنم .  

جشنواره طلایی بانک تجارت و ایران کیش در مراکز تجاری استان های تهران، البرز، هرمزگان، آذربایجان شرقی، گیلان، خوزستان، خراسان رضوی برگزار شده است. در این دوره از جشنواره به خریدارانی که با کارت بانکی خود در طول زمان برگزاری جشنواره در مراکز تجاری منتخب این استان ها از طریق پذیرندگانی که دارای پایانه های فروش شرکت ایران کیش متصل به حساب های بانک تجارت می باشند خرید می کردند به قید قرعه ده ها کارت هدیه 1.000.000 ريالی و همچنین به پذیرندگان ده ها جایزه 5.000.000 ريالی اهدا شد. جایزه ویژه این جشنواره اهدای خودرو در مراکز تجاری این استان ها  بود که در چهارمین و آخرین مرحله به برندگان خوش شانس اهدا شد که بهروز کبیر و خالد آتشبار دوبرنده دو خودرو پژو 206 در جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت در بازار سیتی سنتر 1 و 2 در جزیره قشم شدند.

لازم به ذکر است در مراسم قرعه کشی سیتی سنتر قشم، مریم صادق معاون اداره هماهنگي و پشتيباني شبكه فروش بانك تجارت، محمد کمال پور مدیریت شعب بانک تجارت در استان هرمزگان، سيد نويد مقدسي مدير توسعه ابزارهاي پذيرش و مدير پروژه بانك تجارت، صديقه رضايي كارشناس پروژه بانك تجارت، محمد غفاری، نماینده معاونت مالی و بازرس ویژه مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش و علی اکبر چاوشی پورطهران، رئیس دفتر شرکت کارت اعتباری ایران کیش در جزیره قشم، حضور داشتند.

 

روابط عمومی ایران کیش

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  27