فرماندهی و کنترل، فناوری‌های نو، پیشرفت ملی

با برگزاری کنفرانسی از سوی پژوهشگاه ICT محقق می‌شود

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری سیزدهمین کنفرانس علمی فرماندهی و کنترل ایران (C۴I) با شعار “فرماندهی و کنترل، فناوری‌های نو، پیشرفت ملی” در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دکتر وحید یزدانیان، هدف از برگزاری این کنفرانس را گسترش فرهنگ و پیشرفت مبانی نظری، کاربردی و توسعه‌ای این حوزه دانست و افزود: پژوهشگاه ارتباطات به عنوان میزبان این رویداد مهم، از تمامی پژوهشگران، متخصصان، فناوران و صاحبنظران مراکز تحقیقاتی، علمی، دانشگاهی، صنعتی و مدیریت کشور دعوت می‌کند با ارسال مقالات و دستاوردهای علمی، فنی و مدیریتی خود، در این رویداد مشارکت کنند.

یزدانیان با بیان اینکه این کنفرانس در هفت محور برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این رویداد در خصوص موضوعاتی چون "مبانی نظری، اصول و سیاست‌های فرماندهی و کنترل"، "توسعه علوم و فناوری‌های نوظهور، فرماندهی و کنترل"، "امنیت در چرخه‌های فرماندهی و کنترل"، "شبکه ملی اطلاعات، فرماندهی و کنترل"، "توسعه زیرساخت‌های مؤثر بر ارتقاء نظام فرماندهی و کنترل"، "فرماندهی و کنترل در فضای سایبری" و "هوشمندسازی در نظام فرماندهی و کنترل" بحث و تبادل نظر خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، به گفته وی سیزدهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل ایران بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  28