قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ + جدول

امروز قیمت دلار ۲۵۰ تومان رشد داشت و به ۲۹,۱۸۰ (بیست و نه هزار و یکصد و هشتاد) تومان رسید. سایر قیمت ها هم روند صعودی را تجربه کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بازار امروز شاهد صعود محسوس قیمت ها نسبت به روز گذشته است.

آخرین نرخ اونس طلا
هر اونس طلا، امروز به ۱,۷۸۰ (یک هزار و هفتصد و هشتاد) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۵ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز
قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۱۰۶۰۰ تومان افزایش، ۱,۲۶۱,۷۰۰ (یک میلیون و دویست و شصت و یک هزار و هفتصد) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز
در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۳۵۰۰۰ تومان افزایش، ۵,۴۵۳,۰۰۰ (پنج میلیون و چهارصد و پنجاه و سه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز
قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۹,۱۸۰ (بیست و نه هزار و یکصد و هشتاد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۸۵ درصدی داشته است.

قیمت دلار در بازار متشکل امروز
دلار در بازار متشکل امروز با افزایش ۱.۲۴ درصدی، از ۲۶,۲۱۸ (بیست و شش هزار و دویست و هجده ) تومان به ۲۶,۵۴۹ (بیست و شش هزار و پانصد و چهل و نه) تومان رسید.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز
یورو در بازار آزاد، امروز به ۳۳,۱۸۳ (سی و سه هزار و یکصد و هشتاد و سه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ پوند
پوند امروز با افزایش ۰.۳۲ درصدی، از ۳۸,۸۳۹ (سی و هشت هزار و هشتصد و سی و نه ) تومان به ۳۸,۹۶۶ (سی و هشت هزار و نهصد و شصت و شش) تومان رسید.

آخرین نرخ درهم امارات (حواله)
در بازار امروز درهم امارات (حواله) نسبت به روز قبل ، با ۵۰ تومان افزایش، ۷,۹۷۰ (هفت هزار و نهصد و هفتاد ) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ دلار کانادا
دلار کانادا در بازار داخلی هم ۲۲,۸۵۰ (بیست و دو هزار و هشتصد و پنجاه ) تومان قیمت خورد.

قیمت سکه امامی امروز
قیمت سکه امامی به 12,640,000 (دوازده میلیون و ششصد و چهل هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 0.67 درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز
نیم سکه، امروز به ۶,۵۸۳,۰۰۰ (شش میلیون و پانصد و هشتاد و سه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۵ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز
در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۱۲۰۰۰ تومان افزایش، ۳,۸۱۲,۰۰۰ (سه میلیون و هشتصد و دوازده هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه گرمی امروز
هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۲,۳۲۳,۰۰۰ (دو میلیون و سیصد و بیست و سه هزار) تومان قیمت خورد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  24