خانه ۱۳ میلیونی در انتظار سکه طلا

پیش بینی قیمت سکه امروز 13 آذرماه؛

قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته بر مدار صعود قرار گرفت. پیش بینی می شود ادامه رشد دلار در روز جاری اهرمی شود تا سکه به سوی مقاومت بلندمدت ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حرکت کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، قیمت اونس طلا در معاملات هفته گذشته زیر مرز 1800 دلار نوسان داشت و به عنوان یک سرعت گیر برای رشد قیمت سکه عمل کرد. قیمت سکه در ساعات پایانی معاملات روز پنجشنبه با 30 هزار تومان افزایش توانست خود را به 12 میلیلون و 650 هزار تومان برساند.  با این حال نگاه معامله گران به افزایش قیمت دلار بود.

در همین رابطه پیش بینی می شود قیمت سکه امروز شنبه 13 آذر توجه به رشد دلار در بازار پشت خطی، تمایل بیشتری به صعود قیمت نشان دهد.

شرط قیمت سکه برای صعود
 سکه‌بازان امیدوارند که با ادامه رشد دلار بتوانند اثر نزولی اونس را خنثی کنند. در صورتی که اسکناس آمریکایی در روز جاری به رشد خود ادامه دهد، سکه می‌تواند به سوی سقف 12 میلیون و 800 هزار تومان حرکت کند. سکه در سال 1400 هرگز نتوانسته است بالای خط 12 میلیون و 800 هزار تومان قرار بگیرد. به گفته فعالان، تا زمانی که سکه بالای محدوده 12 میلیون و 500 هزار تومان قرار دارد، شانس صعود در بازار سکه بیشتر خواهد بود.

اما در معاملات پشت خطی  معامله گران‌ سرنوشت قیمت سکه‌ را چگونه پیش بینی کردند؟

صعود قیمت سکه در معاملات پشت خطی
قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته تا نزدیک مرز 13 میلیون تومان پیشروی کرد و بر روی  12 میلیون و 900 هزار تومان  قرار گرفت که نسبت به معاملات نقدی روز پنجشنبه 250 هزار تومان بالاتر بود. 

این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی  چهارشنبه شب گذشته  نیز 285 هزار تومان بالاتر بود.  قیمت سکه در معاملات پشت خطی چهارشنبه شب گذشته بر روی 12 میلیون 615 هزار تومان قرار داشت.

منبع:اقتصادنیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  +    =  65