پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی به سرپرستان خانوار فاقد شغل از امروز (۱۳ آذرماه ۱۴۰۰)

پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی به سرپرستان خانوار فاقد شغل از امروز (۱۳ آذرماه ۱۴۰۰)وزیر اقتصاد و دارایی از پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی از امروز (شنبه) به همه سرپرستان خانوار‌هایی که به دلیل کرونا بستری شده اند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، احسان خاندوزی با اشاره به اینکه این تسهیلات برای کمک به کاهش خسارات ناشی از هزینه‌های درمان و دوری از کسب و کار پرداخت می‌شود، اظهار کرد: افراد مشمول از طریق پیامک به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و یا بانک رسالت معرفی خواهند شد.

وی افزود: وام ۱۰ میلیون تومانی فقط به سرپرستان فاقد شغل پرداخت می‌شود.

عباس مرادپور، سرپرست معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد نیز در این خصوص گفت: این وام ۱۰ میلیون تومانی به سرپرستان خانوار‌هایی که به علت کرونا در بیمارستان بستری شده‌اند و فاقد شغل و درآمد ثابت هستند، پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: اطلاعات مربوط به این افراد را از وزارت بهداشت دریافت و با اطلاعات وزارت تعاون تطبیق داده می‌شود تا مشمولان شناسایی شوند سپس به افراد مشمول از طریق پیامک یا تلفن اطلاع داده می‌شود.

سرپرست معاون بیمه و بانک از هموطنان خواست که به بانک‌ها مراجعه نکنند و در صورتی که مشمول طرح باشند، از طرف بانک‌های قرض‌الحسنه مهر ایران و بانک رسالت با آن‌ها تماس گرفته می‌شود.

به گفته مرادپور، این وام سه ساله با اقساط ماهانه حدود ۳۰۰ هزار تومان است. ضمانت وام نیز بر اساس اعتبار سنجی افراد است و اگر خوش حساب باشند، حداقل تضمین‌ها از آن‌ها اخذ خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  40