شرکت کالارسان حامی مراسم تجلیل از مدافعان سلامت

همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، طی مراسمی از فرشتگان سلامت با حمایت «شرکت کالارسان رایان» تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در این مراسم که با حمایت «شرکت کالارسان رایان» و در روز جمعه مورخه 19/09/1400 در سایت نمایشگاهی ایران‌مال برگزار شد، از پرستاران گرامی با حضور مسئولین نظام سلامت با اهداء گل و لوح تقدیر بعمل آمد.

در ابتدای مراسم، دکتر نیما امیرشکاری مدیرعامل «هلدینگ رایانمهر» از زحمات جامعه پرستاری تقدیر و تشکر نمود و از امادگی شرکت زیرمجموعه خود بنام «کالارسان» جهت ارائه خدمات فروش اقساطی به جامعه پزشکی و پرستاری خبر داد.

وی گفت کالارسان ضمن عقد قرارداد با بیش از ۱۰۰ تأمین‌کننده معتبر کالا آمادگی دارد تا کالاهای باکیفیت را با مناسب‌ترین قیمت و ضمانت با شرایط ویژه به مشتریان خود عرضه نماید.

شایان ذکر است در اختتامیه این رویداد از جناب آقای مهندس شهاب طباطبایی بنیانگذار هلدینگ رایانمهر، دکتر امیرشکاری مدیرعامل رایانمهر، دکتر پیکارجو رییس هیأت مدیره و مهندس حسینمردی مدیرعامل شرکت کالارسان برای حمایت از این مراسم باشکوه تقدیر و تشکر بعمل آمد.

سابقه فعالیت هلدینگ دانش‌بنیان رایانمهر برای انجام پروژه‌های نرم‌افزاری به بیش از دو دهه قبل بازمی‌گردد. آوازه هلدینگ رایانمهر در حوزه تجارت الکترونیک ناشی از «بنیان‌گذاری فروش شارژ الکترونیک در ایران» بوده و امروزه حجم بالایی از تراکنش‌های خرید اینترنتی کشور و نیز توزیع‌کنندگی رسمی هر ۴ اپراتور ایرانسل، همراه اول، رایتل و تالیا در اختیار هلدینگ رایانمهر است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  54