فروشندگان سکه وارد بازار می شوند؟

شوک دلار به قیمت سکه/پیش بینی قیمت سکه امروز

قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته نزولی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بازار ارز و سکه بعد از شنیدن اظهارات سخنگوی وزیر امور خارجه ایران مبنی براینکه خبرهای خوشی درباره خنثی سازی تحریم ها خواهیم داشت، اندکی آرام گرفت و قیمت دلار وارد فاز نزولی شد. قیمت دلار دیروز تا 30 هزار و 400 تومان هم عقب نشینی کرد و به تبع آن قیمت سکه نیز نزولی شد.  

قیمت سکه در معاملات نقدی  روز گذشته 90 هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و بر روی 13 میلیون و 105 هزار تومان قرار گرفت. سکه در هفته گذشته با کمک رشد دلار توانست حتی به نزدیکی محدوده ۱۳میلیون و ۳۰۰هزار تومانی برسد. برای تکرار این رشد عبور دلار از مرز ۳۱هزار تومانی ضروری است.

مرز حساس قیمت سکه شکسته می شود؟
سکه در صورتی که مرز ۱۳ میلیون تومانی را از دست بدهد، با حمایت ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی مواجه خواهد بود. شکست محدوده ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی می‌تواند فروشندگان زیادی را وارد بازار فلز گران‌بهای داخلی کند.

به گفته فعالان، اونس طلا نیز در هفته گذشته روند صعودی خاصی نداشت و این موضوع موجب شد قیمت سکه نیز در ابتدای هفته جاری تحت فشار بیشتری قرار بگیرد.

اما در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه در بازار امروز یکشنبه 21 آذر را چگونه پیش بینی کرده اند؟

نزول  قیمت سکه در معاملات پشت خطی
در معاملات پشت خطی شب گذشته  قیمت سکه بر روی 13 میلیون و 110 هزار تومان قرار گرفت. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی جمعه شب 100 هزار تومان پایین تر بود. در معاملات پشت خطی جمعه شب قیمت سکه بر روی 13 میلیون و 210 هزار تومان قرار داشت. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

78  −    =  73