دلار محدوده ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومان را از دست می دهد؟

قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته افت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بازار ارز روز گذشته شاهد ایست قلبی  نرخ ارز و طلا بود. قیمت دلار پس از 8 روز مقاومت در کانال  30 هزار تومانی روز گذشته این کانال را از دست داد و به مرز 29 هزار تومان برگشت. قیمت دلاردر ابتدای معاملات نقدی روز گذشته با 30 هزار و 80 تومان معامله شد اما در ادامه روز به قیمت ۲۹ هزار و ۵۵۰ تومان رسید. اما پس از آن، کمی از فشار آن کاسته شد و نرخ دلار به حدود ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان بازگشت. قیمت درهم نیز که محرکی برای صعود دلار  محسوب می شود این روز ها سکته ناقص زده است و به سمت مرز 8 هزار تومان عقب نشینی می کند.

پیش بینی تحلیل گران فنی درباره دلار امروز

از نگاه تحلیل گران فنی در صورتی که در روز جاری، اسکناس آمریکایی محدوده 29 هزار و 200 تومان را از دست بدهد، ورود دلار به کانال 28 هزار تومانی اجتناب ناپذیر خواهد بود. پس از آن، حمایت بعدی بازار محدوده 28 هزار و 800 تومانی خواهد بود که از دست رفتن آن، موج جدیدی از فروشندگان را وارد بازار خواهد کرد.

سیگنال نزولی وین  به بازار ارز

البته علی رغم سیگنال های نزولی، دیشب برخی معامله گران سعی داشتند این موضوع را برجسته کنند که مذاکرات وین پیشرفت خاصی نداشته است. آن ها به خبر رویترز اشاره می کردند که به نقل از دیپلمات های اروپایی  عنوان می کرد که ما هنوز نتوانسته‌ایم با ایران در مورد برنامه هسته‌ای این کشور مذاکره کنیم. توجه بازار به این خبر می تواند زمینه ساز تغییر مسیر اسکناس آمریکایی شود. با این حال برخی فعالان علائم نزولی بازار را قوی تر می دانند.

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات شب گذشته قیمت دلار  بر روی 29 هزار و  520 تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت یکشنبه شب 640 تومان پایین رفته بود. یکشنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار  بر روی 30 هزار و 160 تومان قرار داشت.  بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال کاهش قیمت دلار  رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز  دوشنبه 23  آذر  1400  ارزان می شود

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی روز یکشنبه 8 هزار و 120  تومان اعلام شد. این قیمت نسبت به معاملات نقدی  روز دوشنبه  30 تومان پایین تر بود.قیمت طلایی درهم  شب گذشته بر روی 8 هزارو 150  تومان قرار گرفت که نسبت معاملات نقدی روز دوشنبه ثابت بود.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی شب گذشته بر روی 29 هزار و 460  تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی  یکشنبه شب 640 تومان پایین تر بود. این بدین معناست که معامله گران فردایی بازار ارز امروز را نزولی پیش بینی کرده اند

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  4  =