طلا گران شد؛ سکه ارزان

قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۴۰۰/۰۹/۲۷

امروز قیمت سکه ۸۰ هزار تومان در بازار پایین آمد و به ۱۳,۱۸۵,۰۰۰ (سیزده میلیون و یکصد و هشتاد و پنج هزار) تومان رسید. قیمت طلا و دلار اما بالا رفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بازار امروز در حالی شاهد افزایش قیمت طلا و دلار است که سکه کاهش قیمت را تجربه کرد.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۱,۷۹۹ (یک هزار و هفتصد و نود و نه) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۴ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۳۵ درصدی، از ۱,۲۹۹,۱۰۰ (یک میلیون و دویست و نود و نه هزار و یکصد ) تومان به ۱,۳۰۳,۷۰۰ (یک میلیون و سیصد و سه هزار و هفتصد ) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۵۴ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۵,۶۵۳,۰۰۰ (پنج میلیون و ششصد و پنجاه و سه هزار) تومان معامله شد.

قیمت دلار در بازار متشکل امروز

قیمت دلار در بازار متشکل، امروز به ۲۷,۲۴۴ (بیست و هفت هزار و دویست و چهل و چهار ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۱ درصدی داشته است.

قیمت دلار در صرافی ملی امروز

در بازار امروز دلار در صرافی ملی نسبت به ۲ روز پیش، بدون تغییر، ۲۷,۴۲۱ (بیست و هفت هزار و چهارصد و بیست و یک ) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ یورو در بازار آزاد

یورو در بازار آزاد امروز با افزایش ۰.۵۹ درصدی، از ۳۴,۰۴۶ (سی و چهار هزار و چهل و شش ) تومان به ۳۴,۲۵۱ (سی و چهار هزار و دویست و پنجاه و یک ) تومان رسید.

آخرین نرخ پوند

در بازار امروز پوند نسبت به ۲ روز پیش، با ۲۷۲ تومان افزایش، ۴۰,۲۸۴ (چهل هزار و دویست و هشتاد و چهار ) تومان نرخ گذاری شد.

همچنین درهم امارات (حواله) بدون تغییر نسبت به ۲ روز پیش، ۸,۲۶۰ (هشت هزار و دویست و شصت ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار کانادا

در بازار امروز دلار کانادا نسبت به ۲ روز پیش، با ۳۳ تومان افزایش، ۲۳,۶۱۸ (بیست و سه هزار و ششصد و هجده ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به 13,185,000 (سیزده میلیون و یکصد و هشتاد و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش ۰.۶۱ درصدی داشته است.

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۶,۸۸۰,۰۰۰ (شش میلیون و هشتصد و هشتاد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۵۹ درصدی داشته است.

آخرین نرخ ربع سکه

در بازار امروز ربع سکه نسبت به ۲ روز پیش، با ۳۱۰۰۰ تومان کاهش، ۳,۸۵۰,۰۰۰ (سه میلیون و هشتصد و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه گرمی امروز

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۲,۳۷۰,۰۰۰ (دو میلیون و سیصد و هفتاد هزار) تومان قیمت خورد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

57  +    =  61