رتبه نخست بانک ملت با اعطای ۲۴۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

بانک ملت در شش ماهه نخست سال، بیشترین میزان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری را در شبکه بانکی به متقاضیان اعطا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملت و بر اساس گزارش بانک مرکزی، در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شش ماهه ابتدای سال جاری، بانک ملت رتبه نخست شبکه بانکی در اعطای تسهیلات ازدواج را به دست آورده و موفق به پرداخت 207،462 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به 62،044 نفر از متقاضیان شده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 52 درصد رشد را نشان می دهد.
همچنین بانک ملت در زمینه تسهیلات فرزندآوری موفق به پرداخت 39،537 میلیارد ریال تسهیلات به 47،724 نفر از متقاضیان شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته مانده تسهیلات فرزندآوری 77 درصد رشد داشته و رتبه نخست را در اعطای تسهیلات فرزندآوری به این بانک اختصاص داده است.
بر اساس این گزارش، بانک ملت در راستای تسهیل و افزایش توان وام دهى به متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآورى قابلیت اعطاى تسهیلات تا ٢٠ درصد سهمیه تعیین شده از سوی بانک مرکزى را به صورت غیر حضوری فراهم کرده است.
لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

28  −    =  23