درخشش کهربا در مجموعه ورزشی یکی از بانک ها

«بعد از عملیاتی شدن پرداخت کهربا در فروشگاه مرکزی شهروند (شعبه بیهقی)، کهربا را در مجموعه ورزشی یکی از بانک ها بهره برداری کردیم، خوشبختانه سرعت تراکنشی رضایت بخشی دارد و این نوع پرداخت، درآینده نه چندان دور بین همه فروشگاه ها عملیاتی می شود و جذابیت های خاص خودش را نیزخواهد داشت.»

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی،امین متین صدر مدیرعملیات تهران و البرز شرکت کارت اعتباری ایران کیش با اعلام این خبر افزود: در مورد ریال دیجیتال منتظر تاییدیه های لازم هستیم و برنامه ریزی های مناسبی درآن برای عملیاتی شدنیش در تهران داریم.

وی افزود: نکته حائز اهمیت، نوسازی ناوگان است که با مساعدت مدیران ارشد سازمان در حال انجام بوده و  بازخوردهای مثبتی در سطح پذیرندگان ارزشمندمان داشته. ارائه PDA به پذیرنده ها نیز باعث اثرگذاری بیشتر برای استفاده از دستگاه های ایران کیش شده است.

متین صدر گفت: از آن جایی که اصناف، موظف شده اند تا به سامانه مالیاتی متصل شوند یا فاکتورهای فروش را صادر کنند، در حال حاضر طلا فروشی های ما بدون هیچ هزینه ای می توانند به راحتی فاکتورهای الکترونیکی را برای سامانه مالیاتی ارائه دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  3  =