قابلیت‌های جدید پیام‌‌رسانی در اینستاگرام

اینستاگرام به تازگی مجموعه‌‌ای از قابلیت‌‌های بهبود تجربه پیام‌رسانی فوری در بخش دایرکت (DM) را معرفی کرده است که شامل امکان ویرایش تصاویر به صورت مستقیم و افزودن استیکرهای سفارشی می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از سیتنا،بر اساس گزارش تِک کرانچ کاربران اکنون می‌توانند متن و استیکر به تصاویر ارسالی اضافه کنند. این استیکرها می‌توانند از مجموعه‌ای از پیش تعیین شده انتخاب شوند یا کاربران می‌توانند با استفاده از تصاویر خود، استیکرهای شخصی بسازند. این قابلیت‌ها مشابه امکاناتی است که در واتس‌اپ در دسترس است. آدام موسری، مدیر اینستاگرام، اخیرا بر اهمیت پیام‌های مستقیم تاکید و اظهار کرد که تعداد دفعات اشتراک‌گذاری یک پست، استوری یا ریل توسط کاربران با دوستانشان از طریق پیام‌ها، یکی از مهم‌ترین معیارهایی است که بر میزان گسترش محتوا تاثیر می‌گذارد.

این به‌روزرسانی‌ها نشان‌دهنده تمرکز اینستاگرام بر بهبود تجربه کاربری و پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های کاربران است. اینستاگرام اخیرا به‌روزرسانی دیگری را نیز اضافه کرد که به کاربران امکان می‌دهد مستقیما از طریق ویرایشگر پست‌ها، متن به تصاویر اضافه کنند. این قابلیت نیاز به استفاده از برنامه‌های خارجی برای افزودن متن به تصاویر را از بین می‌برد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  30  =  31