انتخاب شاهین جوانمردی به عنوان عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق

نوبت دوم مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با دستور جلسه انتخاب اعضای هیات رئیسه و بازرسان اصلی و علی البدل این اتاق، در روز دوشنبه 19 شهریورماه 1403 در محل سالن جلسات طبقه هشتم اتاق ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک شاهین جوانمردی، قائم مقام و نائب رئیس هیات مدیره شرکت فناپ تک، در انتخابات هیات رئیسه شرکت کرده و با کسب 87 رای از 149 رای ماخوذه، به عنوان عضو هیات رئیسه این اتاق انتخاب شد.

با توجه به این که عراق به عنوان مهم‌ترین مقصد صادراتی و شریک تجاری ایران محسوب می‌شود، عضویت در این اتاق از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از بین ‌رفتن زیرساخت‌های این کشور طی جنگ های متمادی، نیاز عراق را به تجهیزات و خدمات مهندسی دوچندان کرده است، این مسئله موجب شده است تا صادرات به عراق روزبه‌روز موردتوجه تعداد بیشتری از شرکت های ایرانی قرار گیرد و ارزآوری بسیاری برای کشور عزیزمان ایران به همراه داشته باشد.

اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق، با تکیه بر دانش و تجارب اعضا، می تواند در رفع موانع بازرگانی نقش مهمی ایفا کرده و در راستای توسعه صادرات به کشور عراق، به بخش خصوصی کمک شایانی نماید. حضور مهندس جوانمردی، بدون شک می تواند در راهگشایی صادرات محصولات حوزه دانش بنیان، دیجیتال و فناوری ارتباطات و اطلاعات کمک به سزایی نماید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

62  −    =  61