حضور فرانیک، بازوی نوآوری گروه ملی انفورماتیک در نمایشگاه کیتکس ۲۰۲۴

نمایشگاه بین‌المللی کیتکس 2024 با تمرکز بر حوزه فناوری اطلاعات،‌ ارتباطات و برق پایدار، در تاریخ 19 تا 22 شهریور در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،محورهای این نمایشگاه هوش مصنوعی، شهر هوشمند، فناوری‌های نوین مالی، اینترنت اشیا، هنرهای تصویری و رسانه دیجیتال هستند.

شرکت فرانیک، بازوی نوآوری گروه ملی انفورماتیک، با رویکردی متمرکز بر سه محور کلیدی در حوزه فین‌تک، در نمایشگاه پیش رو حضور خواهد داشت. این سه محور شامل شتابدهنده، سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) و پلتفرم نوآوری باز است.

شتابدهنده فرانیک به جذب، حمایت و توسعه استارتاپ‌های فین‌تک اختصاص دارد. سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی این شرکت به دنبال انجام سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه در راستای تقویت زنجیره ارزش گروه ملی انفورماتیک در حوزه فین‌تک است. همچنین، پلتفرم نوآوری باز فرانیک با هدف شناسایی فرصت‌ها و خلأهای موجود در شرکت‌های تابعه گروه ملی انفورماتیک و ارائه راه‌حل‌های نوآورانه برون‌سازمانی، نقش مهمی در توسعه نوآوری باز ایفا خواهد کرد.

یادآور می‌شود شرکت فرادیس گستر کیش از ابتدای سال ۱۴۰۳، همگام با ماموریت جدید خود به عنوان بازوی نوآوری و سرمایه‌گذاری گروه ملی انفورماتیک، اقدام به تغییر برند و استراتژی کرده است. این شرکت که تا پیش از این با نام “فرادیس” شناخته می‌شد، از این پس با برند “فرانیک” به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد.

هدف اصلی شرکت فرانیک در این نمایشگاه، شبکه‌سازی با فعالان صنعت مالی کشور، آشنایی با استارتاپ‌های حوزه فین‌تک و معرفی دستاوردهای خود در زمینه شتابدهی، سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی و نوآوری باز به بازدیدکنندگان است. مشتاقانه منتظر دیدار شما در غرفه گروه ملی انفورماتیک هستیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

71  −  70  =