قیمت دلار به مرز حساس رسید/ شرط مهم سقوط قیمت اسکناس آمریکایی

دلار هرات با یک مقاومت مهم در سطح ۵۹ هزار و ۳۵۰ تومان مواجه است که عبور از این سطح می‌تواند افزایش قیمت بیشتری را به دنبال داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اقتصادنیوز، بازار ارز در اولین هفته شهریور نوسانی دنبال شد و معامله گران شاهد رفت و برگشت قیمت‌ها میان مرزهای حمایتی و مقاومتی بودند و سکه هم در غیاب دلار لیدر بازار طلا و ارز شد و اثر مهمی بر تحرکات نرخ‌ها در روز پنجشنبه گذاشت؛ روندی که در پی آن قیمت دلار هرات روز پنج‌شنبه با قیمت ۵۹ هزار و ۳۵۰ تومان به کار خود پایان داد و در معاملات پشت خطی روز جمعه هم با کاهش تا ۵۹ هزار و ۲۲۰ تومان پایین آمد. اما در ادامه معاملات پشت خطی با حمایت از محدوده یاد شده، در ۵۹ هزار و ۳۵۰ تومان قرار گرفت. قیمت دلار تهران هم که در روز پنج‌شنبه با قیمت ۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد؛ در معاملات پشت خطی روز جمعه با افزایش وارد کانال ۶۰ هزار تومان شد و تا ۶۰ هزار و ۱۵۰ تومان بالا رفت.

نوسانات قیمت دلار همچنین تأثیر مستقیمی بر قیمت درهم امارات داشت و این اسکناس در روز پنج‌شنبه با افزایش قیمت ۶۰ تومانی، در ۱۶ هزار و ۲۵۰ تومان شروع به کار کرد و در ادامه معاملات نزولی شد و با ۱۶ هزار و ۲۲۰ تومان به کار خود پایان داد. بازار رمزارزها هم طی روز گذشته دستخوش تغییراتی شد و قیمت تتر که در معاملات ۲۴ ساعت گذشته تا ۶۰ هزار و ۳۰۰ تومان بالا رفته بود با کاهش، ۵۹ هزار و ۸۹۰ تومان معامله شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  ⁄    =  16