«وامینو اقساطی»؛ وام ۳۰ میلیون تومانی با شرایط ویژه در بانکینو

بانکینو، از سرویس وام اقساطی خود با عنوان «وامینو اقساطی» رونمایی کرد.

وامینو اقساطی به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به طی‌کردن مراحل پیچیده و تنها با استفاده از امتیازهای دریافتی خود و رتبه اعتباری مناسب، تا سقف ۳۰ میلیون تومان وام بدون ضامن دریافت کنند.

کاربران بانکینو که تا پیش‌ازاین از سرویس وام فوری «وامینو»، با بازپرداخت یک‌ماهه استفاده می‌کردند، اکنون می‌توانند علاوه بر وام فوری و بدون ضامن وامینو (که با سود 2 درصد محاسبه شده و مبلغ آن تا 30 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است)، از سرویس وامینو اقساطی نیز استفاده کنند.

ویژگی‌ها و شرایط دریافت وامینو اقساطی

وامینو اقساطی با نرخ سود ثابت ۲۳ درصد و امکان بازپرداخت انتخابی کاربر در دوره‌های ۴، ۶ یا ۱۲ماهه، گزینه‌ای مناسب برای تأمین نیازهای مالی خرد و فوری است. کاربران می‌توانند با‌ مجموع امتیازهای خود (هر صد هزارتومان معادل یک امتیاز) که باتوجه‌ به موجودی روزانه هر کاربر محاسبه‌ می‌گردد، از طریق وامینو اقساطی، وام 30 میلیون‌تومانی دریافت کنند.

از مزایای دیگر این سرویس، عدم نیاز به مسدودکردن موجودی در حساب و امکان بهره‌مندی از شرایط امتیازی بهتر جهت دریافت وام، با معرفی حامی است. برای دریافت این تسهیلات، داشتن رتبه اعتباری مناسب و نداشتن چک برگشتی، الزامی است.

برای دانلود و افتتاح حساب در بانکینو می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید. در ضمن، تمام مراحل افتتاح حساب و دریافت وام در بانکینو، کاملاً به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

بانکینو، نئوبانک و بازوی بانکداری دیجیتال بانک خاورمیانه، با هدف ارائه خدمات بانکی به‌صورت کاملاً غیرحضوری و آنلاین تأسیس شده است. این نئوبانک با امکانات و تسهیلات متنوع، نیازهای بانکی افراد و سازمان‌ها را به‌صورت نوآورانه برطرف می‌کند. از جمله ویژگی‌های برجسته بانکینو می‌توان به افتتاح حساب آنلاین، کارت بانکی متمایز، ارائه تسهیلاتی مانند «وامینو» و «وامینو اقساطی»، تسیهیلات سازمانی، سرمایه‌گذاری مطمئن در صندوق‌های درآمد ثابت و انواع انتقال وجوه اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت بانکینو مراجعه کنید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  60