فشار و تهدید آزمایشگاه‌های همکار با کسب و کارهای دیجیتال از سوی تامین اجتماعی

تامین اجتماعی: همکاری خود را با سکوهای سلامت دیجیتال قطع کنید.

انجمن تجارت الکترونیک تهران به معاون علمی و فناوری رییس جمهور نوشت: بخش رسیدگی و کنترل صورتحساب سازمان بیمه تامین اجتماعی استان تهران با احضار تعدادی از آزمایشگاه‌های همکار با کسب‌وکارهای سلامت دیجیتال و اعمال فشار و تهدید به پرداخت جریمه‌های سنگین، از آنها خواسته تا همکاری خود را با این سکوها قطع کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از آی تی ایران،متن این نامه در ادامه آمده است:

انجمن تجارت الکترونیک به دلیل اهمیت فعالیت کسبوکارهای سلامت دیجیتال در ارتقای سلامت عمومی و مقوله اشتغال در این حوزه، موارد زیر را با جنابعالی به عنوان معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، در میان میگذارد:

1 -کسبوکارهای حوزه سلامت دیجیتال واحدهای دانشبنیانی هستند که همواره خود را پاسخگوی قانون میدانند. سوال اینجاست که این بخش از سازمان تامین اجتماعی به پشتوانه کدام قانون به آزمایشگاهها پیام عدم همکاری با سکوهای حوزه سلامت میدهد؟ و این که چه رخداد غیرقانونی یا مشکل غیر قابل حلی رخ داده که رویکرد جدیدی توسط این سازمان اتخاذ شده است؟

۲ -با توجه به این که نماینده سازمان تامین اجتماعی در مسیر تصویبنامه ۵ تیر 1۴۰1 هیئت محترم وزیران در خصوص حمایت از کسبوکارهای سلامت دیجیتال و طراحی ماده ۲۲ این آئیننامه حاضر هستند؛ این سوال مطرح است که چرا هیچوقت مسیر گفتگو اتخاذ نمیشود و چرا با برخوردهای خودسرانه و بدون اعلام قبلی از جانب این سازمان محترم در قبال کسبوکارهای سلامت دیجیتال روبهرو هستیم؟

۳ -حوزه سلامت، حوزهای بسیار حساس برای مردم است. در فضایی که کسبوکارهای حوزه سلامت دیجیتال در صدد کاهش هزینهها و افزایش کیفیت خدمات درمان و افزایش میزان دسترسی افراد به این خدمات هستند؛ اعمال فشارهایی که مبنای قانونی ندارند تنها موجب تضییع حقوق کسبوکارهای آنلاین، آزمایشگاهها و کاربران میشود. این فضای ارعاب و تهدید صورت گرفته، چگونه میخواهد برطرف شود و امنیت فعالیت در این فضای حساس را چطور باید تامین کرد؟

خواستار آن هستیم که همه متولیان حوزه سلامت بر مبنای قانون رفتار کنند. از شما درخواست مینماییم که نسبت به این موضوع حساسیت ویژهای نشان داده و با فوریت، اقدامات لازم را برای توقف سریع این رویکرد از سوی سازمان تامین اجتماعی انجام دهید. نمایندگان انجمن تجارت الکترونیک تهران از هرگونه تشکیل جلسات مشترک با متولیان این حوزه و رفع هرگونه نگرانی و شبهه و ارائه راهکارهای مناسب مبتنی بر آنها استقبال خواهند کرد. پیشاپیش از توجه و همکاری جنابعالی کمال تشکر را داریم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  3