ستاد خبری مرکز حراست وزارت اقتصاد راه اندازی شد

به منظور دریافت شکایات و گزارش های مردمی فساد در این وزارتخانه، ستاد خبری مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از شادا، عموم شهروندان و کارکنان وزارت اقتصاد می توانند با مراجعه به ستاد خبری مرکز حراست وزارت متبوع، شکایات، پیشنهادات، اطلاعات و گزارش های خود در زمینه ارتشاء، اختلاس، اخاذی، کلاهبرداری و جعل عنوان- اسناد مالی از ستاد وزارتخانه و کلیه سازمان ها و دستگاه های زیرمجموعه را اعلام کنند.

این گزارش حاکی است، مراجعه کنندگان به ستاد خبری مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی می توانند گزارش های خود را در بخش های مورد نظر، به تفکیک حوزه وزارتخانه (حوزه وزیر)، معاونان وزارتخانه، سازمان های تابعه، بانک ها و بیمه های دولتی و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ثبت کنند.

همچنین امکان ضمیمه کردن اسناد و مدارک تخلف بصورت فایل مجزا در کنار گزارش های مردمی نیز پیش بینی شده است.

این گزارش حاکی از آن است که برای ارائه گزارش های مردمی، الزامی برای ثبت مشخصات فرد گزارش دهنده، در صورت عدم تمایل وی، وجود ندارد؛ در عین حال افراد می توانند در صورت تمایل به پیگیری گزارش و شکایت خود، با درج شماره تلفن یا آدرس ایمیل، کد رهگیری را دریافت کنند.

ستاد خبری مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی از طریق شماره تلفن 34978-021 و سامانه پیامکی 300082704 قابل دسترسی است. همچنین هموطنان می توانند از طریق نشانی اینترنتی http://setadkhabari.mefa.ir نیز استفاده و از گزینه “ثبت گزارش” و یا رصد چگونگی رسیدگی به شکایت خود از طریق گزینه “پیگیری گزارش” بپردازند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

84  −  81  =