کمپ کاوشگر مدرسه داتین برای علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی جاوا برگزار می‌شود

مدرسه داتین در شهر مشهد، کمپ کاوشگر را برای دانشجویان سال آخر و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی نرم‌افزار، برنامه‌نویسی و سایر رشته‌های مرتبط که علاقه‌مند به برنامه‌نویسی جاوا هستند، برگزار می‌کند. هدف از اجرای این کمپ، آمادگی این افراد برای ورود به بازار کار و مسیر شغلی Back-End Development است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی داتین،آشنایی با مسیر شغلی برنامه‌نویسی و یادگیری مهارت‌های کاربردی و عملی برای آغاز یک مسیر حرفه‌ای کاری از اهدافی‌ست که مدرسه داتین دنبال می‌کند تا دانشجویان و افراد تاره‌کار بتوانند سریع‌تر به محیط کار وارد شوند. حالا با برگزاری کمپ برنامه‌نویسی کاوشگر، این مدرسه تلاش دارد افراد مشتاق و مستعد را در پیداکردن مسیر شغلی‌شان همراهی کند.

بوت‌کمپ برنامه‌نویسی کاوشگر، از ۲۵ مرداد ماه و به‌صورت حضوری آغاز می‌شود که هفت هفته به طول خواهد انجامید. شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی مهارت‌های فنی توسعه نرم‌افزار، فوت‌وفن زبان برنامه‌نویسی جاوا، مدل ذهنی حل مسئله و کار تیمی و مهارت‌های نرم مورد نیاز جهت ورود به بازار کار را یاد می‌گیرند. همچنین آنها در این دوره می‌توانند با همراهی برنامه‌نویسان ارشد داتین، برای اجرای یک پروژه تیمی آماده شوند.

حل چالش و تمرین، محور این دوره آموزشی است. از این رو، کسانی که برای حضور در آن پذیرفته می‌شوند، مباحث آموزشی را باید به‌صورت خودآموز دنبال کنند. فارغ‌التحصیلان و دانشجویان سال آخر رشته‌های مهندسی نرم‌افزار، برنامه‌نویسی و سایر رشته‌های مرتبط که در این کمپ آموزشی حضور پیدا می‌کنند، باید با مفاهیم شی‌گرایی و یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی شی‌گرا آشنا باشند.

ظرفیت کمپ برنامه‌نویسی کاوشگر، 20 نفر است و علاقه‌مندان پیش از آغاز کلاس‌ها در یک چالش، غربال می‌شوند. سپس رزومه آنها توسط تیم فنی بررسی خواهد شد. برای ثبت‌نام در چالش کمپ کاوشگر مدرسه داتین، اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  10