اعلام سقف روزانه انتقال وجه در سال ۱۴۰۳ + دانلود همراه بانک ملت ایفون

سقف روزانه انتقال وجه در سال ۱۴۰۳ براساس نوع تراکنش بانکی متفاوت است و برای هرکدام از روش‌های شتاب، دستگاه خودپرداز، شبا، شعبه بانکی (حضوری)، اپلیکیشن‌های پرداختی، اپ بانکی نظیر همراه بانک رفاه ایفون و سامانه‌های پایا، پل و ساتنا سقف متفاوتی از سوی بانک مرکزی ایران تعیین شده است. در این مطلب ابتدا به بیان جزئیات سقف روزانه مجاز تراکنش‌های بانکی برای روش‌های مختلف جابجایی پول خواهیم پرداخت و سپس شما را با سه اپ بانکی امن و پرکاربرد برای انجام سریع و آسان انتقال وجه بانکی آشنا خواهیم کرد.

سقف روزانه انتقال وجه در سال ۱۴۰۳ براساس نوع تراکنش بانکی متفاوت است و برای هرکدام از روش‌های شتاب، دستگاه خودپرداز، شبا، شعبه بانکی (حضوری)، اپلیکیشن‌های پرداختی، اپ بانکی نظیر همراه بانک رفاه ایفون و سامانه‌های پایا، پل و ساتنا سقف متفاوتی از سوی بانک مرکزی ایران تعیین شده است. در این مطلب ابتدا به بیان جزئیات سقف روزانه مجاز تراکنش‌های بانکی برای روش‌های مختلف جابجایی پول خواهیم پرداخت و سپس شما را با سه اپ بانکی امن و پرکاربرد برای انجام سریع و آسان انتقال وجه بانکی آشنا خواهیم کرد.

روش‌های انتقال وجه کدام است و چه سقفی برای هرکدام تعیین شده است؟

در ادامه با روش‌های گوناگون انجام تراکنش‌های بانکی در ایران و سقف انتقال وجه در هرکدام آشنا خواهید شد.

شبکه شتاب: یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین روش‌های انتقال وجه، شبکه شتاب یا همان کارت به کارت است که به واسطه موبایل بانک رفاه ایفون و دیگر اپ‌های بانکی برای ایرانیان فراهم گردیده است. در این روش کافی است اطلاعاتی نظیر شماره کارت دریافت‌کننده وجه (کارت مقصد)، کد امنیتی کارت (CVV)، تاریخ انقضا و رمز کارت خود را در همراه بانک پارسیان برای آیفون وارد کنید تا مبلغ درخواستی شما در محیط امن پارسیان من ios به مقصد تراکنش واریز گردد. گفتنی است که سقف روزانه انتقال وجه در شبکه شتاب برای اپ‌های بانکی ۱۰ میلیون تومان و برای اپ‌های پرداختی نظیر همراه کارت برای ایفون ۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

دستگاه خودپرداز: همانند شبکه شتاب، برای جابجایی پول به واسطه عابر بانک نیز سقفی معادل ۱۰ میلیون تومان در روز در نظر گرفته شده است.

شعب بانکی: با حضور در شعب بانکی می‌توانید روزانه تا سقف ۵۰ میلیون تومان تراکنش بانکی انجام دهید.

سامانه ساتنا: سامانه ساتنا (سامانه تسویه ناخالص آنی) یکی از بهترین روش‌های انتقال پول با مبالغ بالا محسوب می‌شود؛ اما باید توجه داشت که انتقال وجه بانکی در این سامانه در ساعات مختلفی انجام می‌پذیرد (روزهای کاری از ۶ تا ۱۶ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳) و سقف روزانه تراکنش بانکی در این روش در صورت استفاده از اپ‌های بانکی نظیر همراه بانک پارسیان ایفون تا ۲۰۰ میلیون تومان (با داشتن توکن) است. اما در مراجعه حضوری می‌توانید بدون هیچ سقف و محدودیتی تراکنش بانکی خود را انجام دهید.

سامانه پایا: پایا مخفف عبارت سامانه اتاق پایاپای الکترونیکی است و برای مبادلات انبوه بین بانکی و پرداخت‌های گروهی (پرداخت حقوق و دستمزد کارمندان و کارگران) کاربرد دارد. در این روش شما فقط به شماره شبای مقصد نیاز دارید و به واسطه اینترنت بانک پارسیان آیفون می‌توانید تا سقف مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان (دو فقره ۵۰ میلیون تومانی) وجه بانکی را انتقال دهید.

سامانه پل: سامانه پل (پرداخت لحظه‌ای) متصل به شبکه بانکی کشور است و امنیت بسیار بالاتری نسبت به شتاب دارد. به واسطه نصب همراه بانک پارسیان روی آیفون می‌توانید روزانه تا سقف ۱۵ میلیون تومان تراکنش بانکی داشته باشید.

حال که با سقف روزانه انتقال بانکی ۱۴۰۳ در سامانه‌های مختلف آشنا گشتید، نوبت به معرفی سه مورد از برترین ابزارهای انتقال سریع و آسان وجه بانکی رسیده است. در ادامه مطلب با اپ‌های بانکی همراه بانک ملت برای ایفون، همراه بانک پارسیان و همراه بانک رفاه کارگران آشنا خواهید شد.

همراه بانک ملت نسخه ایفون؛ ابزاری کارآمد برای تأمین نیازهای بانکی

اپلیکیشن بانک ملت برای آیفون را باید جزء برترین اپ‌های بانکی کشور برای انتقال وجه درون بانکی و بین بانکی به روش‌های مختلف شتابی، ساتنا، پایا، پل و حواله‌های منظم بانک ملت دانست. این اپ بانکی قادر است گزارش کاملی را از وضعیت انتقال وجه روزانه و ماهیانه به شما ارائه کند و ابزارهای کاربردی گوناگونی را برای مدیریت کامل چک‌های بانکی در اختیار شما قرار دهد. در حقیقت با نصب همراه بانک ملت برای ایفون قادر خواهید بود عملیات مختلفی نظیر ثبت صدور، ثبت دریافت و ثبت انتقال را انجام دهید و گزارش استعلام صادرکننده و دارنده چک و وضعیت انتقال چک در صیاد را مشاهده کنید. افزون بر این موارد، انجام امور مختلفی نظیر درخواست دسته چک، تأمین موجودی چک برگشتی، گزارش چک‌های واگذاری و رفع سوء اثر چک برگشتی در همراه بانک ملت ایفون برای شما امکان‌پذیر است. ناگفته نماند که نصب همراه بانک ملت رایگان شما را از مراجعه حضوری برای انجام عملیاتی نظیر ابطال ملت کارت، اتصال/انفصال حساب بانکی، برداشت وجه بدون بانک، غیرفعال‌سازی کارت، فعال‌سازی بن کارت، دریافت رمز دوم ثابت و فعال‌سازی رمز پویا معاف می‌کند.

A girl holding a phone in her hand showing user interfaces of melli mobile bank app

دانلود همراه بانک ملت با لینک مستقیم برای ایفون

برای بهره‌وری از قابلیت‌های بی‌شمار همراه بانک ملت ایفون رایگان باید نسخه جدید همراه بانک ملت برای ایفون را از بازارچه ایرانی سیبچه دانلود و نصب کنید. سیبچه به عنوان اولین اپ استور فارسی نرم‌افزارهای iOS به شما در دانلود و نصب اپ‌های ایرانی در شرایطی که محدودیت‌های اپل جواز حضور اپ‌های ایرانی را در اپ استور نمی‌دهد، کمک کرده و دسترسی دائم شما را به تمام اپ‌های ایرانی فراهم می‌کند. بنابراین برای نصب همراه بانک ملت نسخه ios باید سیبچه را به واسطه مرورگر سافاری دانلود و اشتراک ماهانه این بازارچه فارسی را خریداری کنید، سپس عبارت دانلود همراه بانک ملت نسخه ios را در نوار جستجوگر سیبچه وارد کرده تا به صفحه دانلود همراه بانک ملت برای ایفون با لینک مستقیم هدایت گردید. در صفحه بعدی کافی است دکمه آبی رنگ دانلود برنامه همراه بانک ملت ایفون را لمس کنید تا این اپ برای شما دانلود گردد.

همراه بانک رفاه کارگران برای ایفون؛ نقطه تلاقی آسودگی و امنیت

همراه بانک رفاه نسخه جدید ios قابلیت‌های کاربردی گوناگونی دارد که آن را به یکی از برترین ابزارهای انجام تراکنش‌های بانکی مبدل کرده است: از انتقال وجه به روش‌های مختلف ساتنا، پایا، پل و شتاب گرفته تا پرداخت قبوض خدماتی و تسهیلات بانکی، انجام تمام امور بانکی به واسطه دانلود مستقیم همراه بانک رفاه برای ios در منزل فراهم گردیده است. در واقع با دانلود همراه بانک رفاه برای ایفون می‌توان انجام عملیاتی نظیر پرداخت قبوض خدماتی، درخواست فروش سهام عدالت و ثبت‌نام در سامانه سجام را نیز به سادگی فشردن یک دکمه انجام داد. گفتنی است فعال‌ سازی همراه بانک رفاه ios مستلزم مراجعه به یکی از شعبه‌های این بانک برای دریافت نام کاربری و گذر واژه جهت ورود به همراه بانک رفاه نسخه جدید ios رایگان است.

A guy holding a phone in his right hand and a bank card in his left hand entering his bank card information to his phone.

همراه بانک پارسیان برای ایفون؛ شعبه‌ای مجازی در دستان شما

به لطف وجود برنامه بانک پارسیان برای آیفون، انجام انتقال وجه بانکی به روش‌هایی گوناگون به سادگی لمس یک دکمه امکان‌پذیر شده است. به واسطه دانلود همراه بانک پارسیان لینک مستقیم به آسانی می‌توانید تراکنش‌های بانکی انجام دهید، هزینه قبوض خدماتی خود را بپردازید، چک‌های صیادی خود را مدیریت کرده و در پویش‌های نیکوکارانه مشارکت کنید. گفتنی است که همراه بانک پارسیان برای آیفون وب نیز در دسترس مشتریان این بانک قرار گرفته تا چنانچه تمایلی به دانلود همراه بانک پارسیان برای ایفون نداشته باشند، همچنان امکان استفاده از برخی امکانات این اپ کارآمد در همراه بانک پارسیان برای آیفون نسخه وب برای آن‌ها فراهم گردد. اما توصیه می‌شود برای لذت بردن از رابط کاربری روان و بهره‌وری از تمهیدات امنیتی این برنامه بانکی، دانلود رایگان همراه بانک پارسیان برای آیفون را به واسطه اپ استور فارسی سیبچه انجام دهید تا از تمام مزایای بی‌شمار این بانک بهره‌مند گردید.

راهنمای نصب همراه بانک پارسیان ios

دانلود همراه بانک پارسیان نیز مانند دیگر اپ‌های بانکی مستلزم نصب اپ استور سیبچه است. پس از تهیه اشتراک ماهانه سیبچه می‌توانید عبارت دانلود رایگان همراه بانک پارسیان برای آیفون را در سیبچه جستجو کرده و این اپ کاربردی را در گوشی خود نصب کنید.

سخن آخر

همان‌طور که در این مطلب بدان پرداخته شد، سقف روزانه تراکنش‌های بانکی در روش‌های گوناگون با یکدیگر متفاوت بوده و در سامانه‌های مختلف متغیر است. به موهبت وجود اپ‌های بانکی دیگر به حضور فیزیکی در شعب بانکی برای انتقال وجه نیازی نیست و به واسطه دانلود همراه بانک پارسیان ایفون می‌توان به آسانی مبالغ زیادی را به مقاصد مختلف بانکی انتقال داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  52  =  61