آیا استفاده از سیگنال فارکس سودده است؟

یادگیری ترید و تبدیل شدن به یک معامله‌گر سودده در بازار فارکس، نیازمند تعهد و طی کردن مسیری سخت وپیچیده است. تمام نقشه‌های راه موفقیت در ترید به ۲ اصل مهم، تخصص و تجربه در کنار هم اشاره دارند، بنابراین کسب درآمد از معامله‌گری، هرگز یک‌شبه امکان‌پذیر نیست.

یکی از بی دردسرترین روش‌های کسب درآمد از فارکس با کمترین میزان ریسک، استفاده از سیگنال‌های معتبر است، سیگنال‌هایی که حاصل تخصص و تجربه معامله‌گرانی است که سال‌ها در لایو بازار آزمون و خطا انجام داده‌اند و حالا تخصص و تجربه خود را با افراد علاقمند به کسب درآمد از بازارهای مالی به اشتراک میگذارند.

 اشتراک گذاری سیگنال‌ها معمولا رایگان نیست و یک منبع درآمد جدید و کم ریسک برای معامله‌گران منظم و سودده است. (به زبان ساده تر قراردادی برد برد بین معامله‌گران حرفه‌ای و معامله‌گران مبتدی یا علاقمندان به ترید)

این روزها در فضای مجازی تبلیغات زیادی از کانال و سایت های سیگنال‌دهی میبینیم اما پیدا کردن سایت سیگنال‌دهی معتبر خیلی هم ساده نیست، بسیاری از این کانال‌ها صرفا با فروش حق عضویت کسب درآمد میکنند و برنده اصلی دقیقا مدیران این کانال‌ها هستند نه افرادی که از سیگنال ها استفاده میکنند.

ترید در کنار سود دلاری، ضرر دلاری هم دارد، باید با دقت و آگاهانه از سیگنال‌ها استفاده کرد.

بهترین کانال‌های سیگنال فارکس چه ویژگی‌هایی دارند؟

۱- شفافیت : اثبات برآیند سودده بودن تیم سیگنال‌دهی (استیتمنت) توضیحات کامل در مورد استراتژی معاملاتی و نحوه تولید و ارائه سیگنال‌ها

۲- سابقه اثبات شده (بدون ادیت): انتشار نرخ برد سیگنال‌ها و میانگین سود هر سیگنال طی ماه‌های گذشته در کانال و سایت (انتشار توضیحات و تصاویر قبل و بعد سیگنال‌ها)

۳- تنوع در سیگنال ها: افراد بتوانند با استفاده ازسیگنال‌های مختلف ( جفت ارزها، طلا، سهام و …) ریسک را مدیریت و کاهش دهند.

۴- پلن مدیریت ریسک حرفه ای: عدم قطعیت در فارکس همیشه وجود دارد، باید مدیران سایت و کانال‌ها به اهمیت مدیریت ریسک تأکید کنند، تمام سیگنال‌ها حد سود و حد ضرر مشخص داشته باشد (آموزش تکنیک‌های مدیریت ریسک به افراد الزامی است)

۵- تست رایگان: برای اعتماد سازی افراد بتوانند حداقل ۱ هفته از سیگنال‌ها به صورت رایگان استفاده کنند تا از شرایط و برآیند اطمینان پیدا کنند.

۶- امکان مشاهده نظرات مشتریان قبلی در گروه ها: همه اعضا برای تبادل اطلاعات در یک گروه حضور داشته باشند، افراد جدید بتوانند نظرات دیگران را کامل بررسی کنند.

معرفی سایت سیگنال دهی کاملا رایگان

نداشتن استراتژی معاملاتی انحصاری، دقیقا علت موفق نشدن معامله‌گرها در بازار‌های مالی است.

سایت پیپ‌راز با هدف آموزش استراتژی معاملاتی اختصاصی خود که حاصل ۷ سال آزمون و خطا است، به صورت رایگان هر هفته تعدادی سیگنال با وین ریت بالای ۸۰ در سایت خود منتشر میکند (برآیند هفته‌های گذشته کاملا شفاف در سایت منتشر شده است، عکس قبل و بعد سیگنال‌ها)

یکشنبه‌های پیپ رازی یعنی دسترسی رایگان به سیگنال طلا امروز ، نفت برنت، شاخص نزدک، داوجونز و سیگنال یورو به دلار و به زودی ارز‌های دیجیتال …

ویژگی‌های استراتژی معاملاتی پیپ‌راز

۱- مکانیکی: تریدر نمیتواند سلیقه شخصی خود را اعمال کند (درک استراتژی برای همه یکسان است، پیچیده و سخت نیست)

۲- کاملا انحصاری: ازهیچ سبکی در دنیا الگوبرداری نشده است، متودها کاملا اختصاصی است، برای اثبات همین ادعا هر هفته سیگنال رایگان منتشر می‌شود.

۳- نقطه زنی: نقاط ورود به معاملات کاملا دقیق است به همین دلیل توصیه میشود سیگنال ها را به صورت بای لیمیت و سل لیمیت انجام دهید.

۴- مدیریت زمان: نیازی نیست تریدر ساعت های زیادی پشت چارت باشد.

۵- مدیریت احساسات: دلایل ورود و خروج از معاملات مشخص است و نیازی هم نیست تریدر پشت چارت بنشینید، بنابراین معاملات بدون احساسات(دشمن اصلی تریدر) امکان پذیر است.

فقط با آموزش صحیح و بروز میتوانید برآیندی سودده در بزرگ‌ترین بازار مالی دنیا کسب کنید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  76  =  84