کافه تیف؛ فضایی نوآورانه برای گفتگو و تبادل نظر در حوزه فناوری مالی و بانکی

هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر ایجاد فرصت و فضای مناسب برای گفت‌وگو و تبادل نظر میان فعالان و کارشناسان حوزه بانکداری و پرداخت الکترونیکی را یکی از مسئولیت‌های خود در راستای ایفای نقش تسهیل‌گرانه برای پیشبرد هر چه بهتر و سریع‌تر فرایند تحول دیجیتالی در اکوسیستم کشور می‌داند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،بر مبنای همین نگاه نیز معتقدیم گفت‌و‌گو میان فعالان این اکوسیستم بیش از هر اقدامی می‌تواند به نزدیک شدن دیدگاه‌ها و ایجاد رویکردهای کلان همسو کمک کند و هزینه‌های مالی و زمانی ناشی از فقدان درک مشترک میان بازیگران این منظومه را کاهش دهد.

امیدواری به مفید بودن گفت‌وگو از آن‌رو در ما زنده است که این سنت و فرهنگ دیرین همواره در کشورمان و میان اهالی هر کسب‌وکاری رواج داشته است؛ قهوه‌خانه‌ها و کافه‌ها از دیرباز مکانی بوده‌اند برای اینکه زمانی به گفتن و شنیدن در فضایی پیراسته و فارغ از اقتضائات مناسب و سلسله مراتب به گفت‌وگوهایی رودررو و بی‌واسطه اختصاص یابد و چه کسی است که نقش این هم‌زبانی‌های بی‌تکلف را در هم‌دلی‌ها و همراهی‌ها منکر باشد.

با همین نیت و با اتکا به همان سنت بر آن شدیم تا «کافه تیف» را در هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر راه بیندازیم، باشد که در فضایی شفاف، زمان و مکانی فراهم آورد تا اهالی اکوسیستم بانکداری و نوآوری کشورمان را دور هم جمع کنیم تا بیشتر و بیشتر بگویند و بشنود.
در انتخاب نام کافه هم به ادبیات کهن فارسی تفألی زدیم و واژه ناب و اصیل تیف را که در زبان پارسیان قدیم به معنای رویش و جوانه زدن بوده انتخاب کردیم. گرچه نیم‌نگاهی هم به Technology، Innovation و Financial در نهایت TIF داشتیم تا دربرگیری فناوارانه نام را هم حفظ کرده‌ باشیم.

کافه تیف فضایی نوآورانه برای گفتگو و تبادل نظر در حوزه فناوری است که نشست های تخصصی آن به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد. در کافه تیف ما میزبان مدیران، کارشناسان، فعالان و مسئولان حوزه فین‌تک، بانکداری الکترونیکی، نوآوری و تحول دیجیتالی خواهیم بود و تلاش خواهیم کرد با ایجاد فضایی برای تبادل دانش و تجربیات در حوزه فناوری سهم خود را در ارتقای سطح آگاهی عمومی در مورد فناوری‌های جدید، تشویق نوآوری و خلاقیت در این حوزه و ایجاد شبکه‌های ارتباطی بین فعالان حوزه فناوری ایفا کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

59  −    =  56