هزار خودروی برقی وارد ناوگان تاکسیرانی تهران شد

با تامین مالی صندوق کارآفرینی امید؛

با هدف آسان شدن شرایط خرید خوردو برای تاکسیرانان، با مشارکت صندوق کارآفرینی امید و شهرداری تهران، تسهیلات ارزان قیمت این صندوق در اختیار رانندگان قرار گرفت و امروز در آیین ورود هزار دستگاه تاکسی برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران از 200 دستگاه خودرو برقی با حضور آقابابایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، زاکانی شهردار تهران و شادی مالکی، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، هادی آقابابایی مدیرعامل این صندوق در این باره گفت: بر اساس تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید با سازمان تاکسیرانی، مقرر است که تامین مالی 5000 دستگاه خودروی برقی توسط صندوق کارآفرینی امید انجام شود و این خودرو ها به ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران تزریق شود که امروزدر گام نخست، 200 دستگاه تاکسی برقی در قالب این تفاهم به دارندگان تاکسی‌های فرسوده تحویل شد.

آقابابایی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید با حمایت مالی برای خرید این خودرو ها در هوای پاک، کاهش ترافیک، افزایش ایمنی و آسایش شهروندان پایتخت سهیم شد اظهار داشت: در این تفاهم نامه بیش از 600 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به تاکسیرانان پرداخت شده است.

او تاکید کرد: این تسهیلات برای خرید خودرو برقی است و بازپرداخت آن 60 ماهه با سه ماه تنفس برای نوسازی تاکسی‌ها در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: متقاضیان از طریق سازمان تاکسیرانی شهر تهران به صندوق کارآفرینی امید معرفی می شوند و فرآیند تکمیل پرونده و پرداخت تسهیلات انجام خواهد شد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

41  +    =  45